پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ونمایندگی فقیه سپاه نرماشیر

پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه نرماشیر به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی. به گزارش فت فتواز کرمان،متن پیام به شرح زیر است بسم الله الرحمن الرحیم“اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ” امام خامنه ای ارواحنا فداه:” اربعین حسینی خـود یـک دانـشگاه […]

پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه نرماشیر به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی.

به گزارش فت فتواز کرمان،متن پیام به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
“اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ”

امام خامنه ای ارواحنا فداه:
” اربعین حسینی خـود یـک دانـشگاه است، دانشگاهی از جنس مکتب عاشورا؛ با این تفاوت که در عاشورا جهاد با سیف به نـمایش گذاشته شد؛ ولی در اربعین جهاد فکری و فرهنگی! دانشگاهی که در آن مشق ایستادگی، مقاومت، حق گرایی، حـقیقت گویی، روشن گری، حفظ آرمانها و ارزشـها، یـاد شهداء و اکابر و… می کنند “

اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است؛ اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.

اربعین حسینی؛ میعادگاه تجدید میثاق با حریت و آزادگی است که امروزه با حضور حماسی و میلیونی دلدادگان آل الله و حضرت امام حسین (ع) بویژه ایرانیان و محمودآبادی های عاشق آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و خاندان حضرت رسول الله (ص) در راهپیمایی این روز بزرگ به سوی کربلای معلی به حماسه پرشور معنوی، مذهبی و فرهنگی بدل شده است و در روزگاری که دشمنان اسلام تلاش دارند تا با انواع خدعه ها و نیرنگ ها و ایجاد مخاطرات مختلف؛ مانع برگزاری این حرکت حماسی مذهبی بی بدیل شوند و از ابعاد کمی و کیفی آن بکاهند؛ شاهد گستردگی و عظمت بیش از پیش این رخداد نمادین در اربعین حسینی هستیم. 

این مراسم میلیونی یکی از قدرتمندترین نمادهای همبستگی میان جهان تشیع است و جاذبه حسین بن علی (ع)، در این سالها؛ آزادگان و عاشقان حریت از دیگر آئین ها را نیز در بزرگ ترین گردهمایی سالانه مذهبی در جهان گردهم آورده است.

اینجانبان فرارسیدن اربعین حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع)، سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و همه دوستداران و عاشقان واقعی آن حضرت و مردم ولایتمدار شهرستان نرماشیر تسلیت می گوییم و امیدوارم همواره رهرو و پیرو راه، آرمان و آموزه های آن امام همام باشیم.

در پایان برای همه ی زائرین حسینی(ع) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت و برای خادمین عزیز در ایران و عراق آرزوی قبولی خدمت به زائران حسینی را مسئلت دارم.

 

سرهنگ دوم پاسدار محمدرویان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نرماشیر

مهدی سام‌نژاد
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نرماشیر

 

انتهای پیام/امیرحسین برجی




پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ونمایندگی فقیه سپاه نرماشیر

منبع: خــبرگزاری بســیج
? پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ونمایندگی فقیه سپاه نرماشیر