پیام تبریک مدیر کارخانه شکوفاصنعت پویا به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر

محسن محمدی مدیر کارخانه شکوفا صنعت پویا در پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. به گزارش نذیر کرمان؛ یازدهم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر نام‌گذاری شده است. به همین دلیل مهندس محسن محمدی مدیر کارخانه شکوفاصنعت پویا در پیامی این روز را به این قشر […]

محسن محمدی مدیر کارخانه شکوفا صنعت پویا در پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش نذیر کرمان؛ یازدهم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر نام‌گذاری شده است. به همین دلیل مهندس محسن محمدی مدیر کارخانه شکوفاصنعت پویا در پیامی این روز را به این قشر ارزشمند و زحمتکش جامعه تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

«جهان آینده، متعلق به کسانی است که به بهبودی آن می‌اندیشند. صاحبان فردا، امروز خود را غنی‌تر از دیروز می‌خواهند و کارگران پیشگامان حیات بدیع آینده هستند. دست‌هایی که آیینه تلاش روزگارند و بهروزی روزگار را به ارمغان می‌آورند.
چشمه‌سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می‌یابد و کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی کارگران بهتر استفاده شده توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان داشته است.
روز کارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که صادقانه و بی‌آلایش در کارخانه‌ها، شرکت‌ها، واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها، صنایع و معادن با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را ایفا می‌کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، خدمات شبانه‌روزی همکارانم در شرکت شکوفا صنعت پویا را ارج نهاده؛ سلامتی، سعادت و پیروزی هرچه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.»




پیام تبریک مدیر کارخانه شکوفاصنعت پویا به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر

منبع:یـزدان کـرمان
? پیام تبریک مدیر کارخانه شکوفاصنعت پویا به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر