پیام تبریک فرمانده سپاه منوجان بمناسبت روز معلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان به مناسبت گرامیداشت روز معلم پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کردند به گزارش نذیر کرماناز کرمان سرهنگ پاسدار(اسلام حیدری )فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان به مناسبت گرامیداشت روز معلم پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کردند بسمه تعالی آن‌را که فضل و دانش و تقوا […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان به مناسبت گرامیداشت روز معلم پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کردند

به گزارش نذیر کرماناز کرمان سرهنگ پاسدار(اسلام حیدری )فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان به مناسبت گرامیداشت روز معلم پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کردند

بسمه تعالی

آن‌را که فضل و دانش و تقوا مسلّم است

هر جا قدم نهد قدش خیر مقدم است

 

به نام آن علیمی که شعله ی عشق به تدریس و تعلیم و تربیت را در فانوس سینه ی پر مهر آموزگاران،معلمان، دبیران و استادان روشن نمود و ستایش و سپاس، کردگاری را سزاست که بر پیوستگی ذرات، بنیاد هستی نهاد و با پیوند جان ها بوستان زندگی را از علم و دانش و پژوهش بارور ساخت.

آموزگار اصلی بشریت پروردگار عالم است و امر تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی از جانب خداوند متعال و انبیای الهی است، از این‌رو شغل معلمی را جایگاهی است رفیع و معلمان مورد اکرام همگانند.

این آفریدگان والا مقام با فداکاری و تلاش مقدس خویش حماسه‌های شکوهمند و جاویدی در تربیت انسان‌های عالم و متعهد به وجود آورده‌اند و با تزکیه و تعلم، کاخ بلند پایه علم و فضیلت را زینت بخشیدند. .

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات فرهنگیان در امر آموزش و تعلیم و تربیت جوانان این مرز و بوم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را خدمت شما معلمان فرهنگی و فرهیخته و ارجمند به ویژه فرهیختگان شهرستان منوجان تبریک و تهنیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای شما در مسیر این مسئولیت خطیر، تندرستی و موفقیت آرزو دارم.




پیام تبریک فرمانده سپاه منوجان بمناسبت روز معلم

منبع: خــبرگزاری بســیج
? پیام تبریک فرمانده سپاه منوجان بمناسبت روز معلم