پیام‌های پرمهر کرمانی‌های جامانده از دیدار حضرت ماه

در پی دیدار مردم کرمان با رهبر انقلاب، مردم جامانده‌ از این دیدار از حرف‌های دلشان در صورت دیدار حضرت ماه سخن گفتند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ شماری از اقشار مختلف مردم دیار کریمان، امروز توفیق پیدا کردند که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به دیدار حضوری […]

در پی دیدار مردم کرمان با رهبر انقلاب، مردم جامانده‌ از این دیدار از حرف‌های دلشان در صورت دیدار حضرت ماه سخن گفتند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ شماری از اقشار مختلف مردم دیار کریمان، امروز توفیق پیدا کردند که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به دیدار حضوری با رهبر معظم انقلاب مشرف شوند، اما هم‌چنان عده زیادی از مردم حسرت دیدار را در دل دارند.

خبرنگار کرمان۱۴۰۰ با تنی چند از مردم جامانده از دیدار با حضرت ماه به گفتگو نشست و از آن‌ها پرسید که اگر شما به دیدار رهبر می‌رفتید به ایشان چه جمله‌ای می‌گفتید؟

خانم طاهری از شهروندان کرمانی در گفتگو با کرمان۱۴۰۰، در پاسخ به سوال فوق گفت: می‌گویم که رهبر عزیز کشورم، سیدعلی خامنه‌ای حتی وقتی که نامتان را صدا می‌زنم غرور در تمام وجودم شکل می‌گیرد؛ به راستی که شما رهبری هستید که شایسته است و چه خوب که ما مردمانی هستیم که تحت رهبری شما زندگی می‌گذرانیم و در این کشور نفس می‌کشیم‌.

وی افزود: به راستی که من از این وضعیتی که در آن هستیم رضایت کامل دارم و نمی‌خواهم که هیچ وقت لحظه‌ای سایه شما از سر کشورمان کم شود، همیشه برایمان بمانی و همیشه خدا شما را به کوری چشم تمام دشمنان برایمان حفظ کند.

او در پایان بیان کرد: آقاجان دعا کنید با حاج قاسم عزیزمان محشور شویم، الهی که فرزندانم فدایی شما باشند و شما هم شافع ما باشید.

خانم کاربخش بانوی جوان دیگری است که در پاسخ به سوال مذکور تصریح کرد: رویایش هم زیباست و گمان می‌کنم که شاید در لحظه وصال زبانم بند بیاید اما دوست دارم به ایشان بگویم که یک عمر در آرزوی دیدارتان بودم، اکنون که به آرزویم رسیده‌ام، از خدا می‌خواهم تا ظهور آقا صاحب‌الزمان(عج) سایه‌تان بر سر مظلومان جهان باشد و من سرباز کوچکتان در این راه تا پای جان گوش به فرمانتان خواهم ماند.

آقای یوسف‌الهی مرد جوان کرمانی این چنین گفت: در خیال خود خودم را پیش آقا بردم تا آمدم حرفی بزنم گلو خشک شد و چشم‌هایم جاری شد، همه حرف‌هایم را فهمیدند و از میان گریه‌هایم فقط سلام کردم آقا که جواب سلامم را داد آرام  شدم؛ جمله من این شد؛ آقا جان سلام!

بانویی دیگر بیان کرد: اگر امروز به دیدن حضرت آقا میرفتم، مطمئنا زبانم از بیان حرف قاصر بود؛ اشک می‌ریختم و فقط می‌گفتم آقا نزدیک سه سال است که بابا ندارم، ولی زمانی که به شما نگاه می‌کنم تمام ناامیدی‌هام به امید تبدیل می‌شوند.

انتهای خبر/ک




پیام‌های پرمهر کرمانی‌های جامانده از دیدار حضرت ماه

منبع:آرمـان
? پیام‌های پرمهر کرمانی‌های جامانده از دیدار حضرت ماه