پیاده روی اربعین زمینه‌ساز حکومت عدالت گستر مهدوی است

امام جمعه جیرفت گفت: استکبار جهانی با تمام امکانات تلاش می‌کند اخبار اربعین حسینی به گوش جهانیان نرسد که گواهی بر اهمیت این تجمع و زیارت است. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در پیاده‌روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی این شهرستان گفت: طبق منابع دینی، اعمال بر مبنای نیت […]

امام جمعه جیرفت گفت: استکبار جهانی با تمام امکانات تلاش می‌کند اخبار اربعین حسینی به گوش جهانیان نرسد که گواهی بر اهمیت این تجمع و زیارت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در پیاده‌روی نمادین جاماندگان اربعین حسینی این شهرستان گفت: طبق منابع دینی، اعمال بر مبنای نیت است و نیت امروز همه جاماندگان اربعین حسینی حضور در کربلاست، لذا در زیارت اربعین شریک هستید.

او افزود: یکی از نشانه‌های مومن و شیعه اهل بیت علیهم السلام، زیارت اربعین است.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: از رموز این مهم آن است که زیارت اربعین از ابتدا زنده نگاه داشتن اهداف قیام امام حسین علیه السلام را دنبال می‌کند.

امام جمعه جیرفت گفت: جمعیت ۲۰ میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی از معجزات زیارت اربعین است که زمینه‌ساز حکومت عدالت گستر مهدوی خواهد بود.

او افزود: استکبار جهانی با تمام امکانات تلاش می‌کند اخبار اربعین حسینی به گوش جهانیان نرسد که این خود گواهی بر اهمیت این تجمع و زیارت است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه اربعین حسینی، هدایت‌گر و نجات‌بخش بشریت است گفت: زیارت اربعین سد مستحکمی در برابر جهالت مدرن است که باید معارف آن در زندگی فردی و اجتماعی بکار گرفته شود.

انتهای پیام/س




پیاده روی اربعین زمینه‌ساز حکومت عدالت گستر مهدوی است

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? پیاده روی اربعین زمینه‌ساز حکومت عدالت گستر مهدوی است