پیاده‌روی اربعین، رزمایش بزرگ معنوی برای ظهور امام زمان(عج) است

پیاده‌روی اربعین، رزمایش و مانور بزرگ معنوی است که برای ظهور و حضور امام زمان(عج) اتفاق می‌افتد. مجید منصوری مسئول بسیج مداحان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار سیاسی نذیر کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران وفادارش و شهادت حضرت رقیه(س) گفت: از بزرگ‌ترین درس‌هایی که از […]

پیاده‌روی اربعین، رزمایش و مانور بزرگ معنوی است که برای ظهور و حضور امام زمان(عج) اتفاق می‌افتد.

مجید منصوری مسئول بسیج مداحان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار سیاسی نذیر کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران وفادارش و شهادت حضرت رقیه(س) گفت: از بزرگ‌ترین درس‌هایی که از مکتب عاشورا و مکتب اباعبدالله می‌گیریم، درس صبر و شجاعت، ایثار و رشادت، پایداری و استقامت و امید به آینده است.

مجید منصوری بیان کرد: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) که بعد از عاشورا با روشنگری‌ها و خطبه‌های آتشینشان بزرگ‌ترین جهاد تبیین را انجام دادند به ما این درس را می‌دهند که در مقابل مصائب و سختی‌ها باید صبر پیشه کنیم و توکل به خداوند متعال داشته باشیم و از خداوند متعال و ائمه عزیز مدد بگیریم.

مسئول بسیج مداحان استان کرمان مطرح کرد: حضرت زینب(س) در اوج سختی‌ها مظهر غیرت و سربلندی شد و به همه ما درس داد؛ امروزه زنان، دختران و خواهران ما باید درس غیرت، حجاب و عفاف را از بی بی زینب(س) بیاموزند؛ حضرت زینبی که حتی نماز شبش در سخت‌ترین شرایط ترک نشد، عباداتش ترک نشد و یک لحظه زبان به شکوه نگوشد و شکرگزار خداوند بود.

وی عنوان کرد: امروزه دشمن به هر شکل ممکن ارزش‌های ما را مورد هجمه قرار داده؛ موضوع عفاف و حجاب، ترویج بی‌بندوباری و بی‌غیرتی توسط دشمن در جامعه کلید خورده و هر روز هم به این موضوع دامن می‌زند.

منصوری ادامه داد: اما ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، حضرت زینب(س) که حاضر نشد یک لحظه زبان به شکوه بگشاید به ما این درس را داد که این روزها اگر شرایط اقتصادی و شرایط معیشت ما مقداری دشوار است نباید امید خود به آینده را از دست بدهیم؛ باید به خدا توکل کنیم و شکرگزار باشیم؛ قطعا این روزهای سخت به پایان خواهد رسید.

وی گفت: دشمن در ایام محرم با راه‌اندازی پویش‌ها و تبلیغاتی اعم از نه به محرم، نه به پیراهن مشکی و نه به روضه و مجلس عزای اباعبدالله الحسین(ع) دنبال تعطیلی مجالس اهل‌بیت بود اما به لطف خدا و عنایت اباعبدالله و به کوری چشم دشمنان دیدیم مردمی که واقعا ثابت کردند ملت امام حسین و ملت شهادتند با حضور پررنگ در مجالس عزاداری ثابت کردند پای دین، اعتقاد، ایمان، پای امام حسین(ع) و ولایت ایستاده‌اند.

 مسئول بسیج مداحان استان در ادامه گفت: این مردم علی‌رغم وجود هجمه‌های زیادی که علیه ولایت، ارزش‌ها و قرآن می‌شود با درس بصیرتی که از مکتب اباعبدالله آموخته‌اند نخواهند گذاشت که دشمن به آرزوی خود برسد.

وی افزود: در آستانه اربعین باز هم دشمن دست از شیطنت‌های خود بر‌نمی‌دارد و می‌خواهد مردم را از زیارت منصرف کند.

منصوری بیان کرد: روایات بسیاری بر فضیلت زیارت اباعبدالله داریم؛ امام رضا(ع) می‌فرمایند هرکس جد ما اباعبدالله را در کربلا زیارت کند خدا را در عرش زیارت کرده است؛ امروزه می‌بینیم سیل عاشقان و زائران اباعبدالله در تلاشند تا در این رزمایش بزرگ معنوی، رزمایش ظهور، حضور و ارادت به سیدالشهدا، در پیاده‌روی معنوی اربعین شرکت کنند.

وی ادامه داد: قطعا این رزمایش بزرگ معنوی یک مانور و رزمایشی است که ان‌شاالله برای ظهور و حضور آقا بقیة‌الله الاعظم دارد اتفاق می‌افتد و خواهیم دید که مشتاقان سیدالشهدا با شور و شوق و هیجان بیش‌تر در این راهپیمایی عظیم حضور یافته و مشت محکمی بر دهان همه دشمنان و یاوه‌گویان خواهند زد.

مسئول بسیج مداحان استان گفت: ان‌شاالله بتوانیم در مسیر اباعبدالله، عاشورا و شهدا گام برداریم و در آینده نه چندان دور شاهد رفع همه مشکلات و ظهور بقیة‌الله الاعظم باشیم.

انتهای خبر/کارگرزاده 




پیاده‌روی اربعین، رزمایش بزرگ معنوی برای ظهور امام زمان(عج) است

منبع:آرمـان
? پیاده‌روی اربعین، رزمایش بزرگ معنوی برای ظهور امام زمان(عج) است