پژو حامل ۱۶۸ کیلو تریاک توسط پلیس سیرجان توقیف شد

کرمان- فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۱۶۸کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد خواجه پوردر تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری مأموران یگان […]

کرمان- فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۱۶۸کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد خواجه پوردر تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری مأموران یگان امداد هنگام گشت زنی شبانه در محور سیرجان-کرمان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: در ادامه راننده این خودرو در مواجهه با تعقیب و مراقبت مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو قصد فرار داشت که توسط مأموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۶۸ کیلو تریاک کشف و متهم را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

کد خبر ۶۰۱۰۰۶۶




پژو حامل ۱۶۸ کیلو تریاک توسط پلیس سیرجان توقیف شد

منبع: مــهر
? پژو حامل ۱۶۸ کیلو تریاک توسط پلیس سیرجان توقیف شد