پویش امداد احسان و مثبت حرکت در کرمان

در پویش «امداد احسان» اقلام امدادی حمایتی به مردم سیل‌زده جنوب استان توزیع می‌شود. به گزارش خبر گزاری صداوسیمای مرکز کرمان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضر ت امام (ره)گفت: بر اساس این پویش در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور و نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده قرار شد؛ در سه […]

در پویش «امداد احسان» اقلام امدادی حمایتی به مردم سیل‌زده جنوب استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبر گزاری صداوسیمای مرکز کرمان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضر ت امام (ره)گفت: بر اساس این پویش در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور و نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده قرار شد؛ در سه بخش طرحهای اشتغالزایی در قالب تسهیلات و اهدای لوازم خانگی و اهدای ویلچر به معلولان زیر ۱۴سال کمکها انجام شود.

روح الهی افزود: در حال حاضر این ستاد توزیع ۵۰۰سری لوازم خانگی به ارزش ۱۲میلیون تومان شامل فرش یخچال گاز و پتو و … و همچنین ۸۰ویلچر به معلولان زیر ۱۴سال و ۱۰۰۰راس دام به این مناطق را اغاز کرده است.

همچنین این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همراه بود حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی از همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در سیل اخیر قدردانی کرد گفت: این نهاد ارزشمند با نام امام راحل کارهای بزرگ و ارزشمندی برای اشتغال و محرومیت زدایی انجام داده است.

قرار است در قالب پویش طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ۲۷۰۰۰ویلیچر در کشور توزیع شود.




پویش امداد احسان و مثبت حرکت در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پویش امداد احسان و مثبت حرکت در کرمان