پول کرمانی‌ها را می‌گیرید و جای دیگر خرج می‌کنید!

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با انتقاد از اینکه بانک های خصوصی منابع را به جای دیگر خارج از استان کرمان می برند و هیچ خدماتی در استان ارائه نمی دهند تصریح کرد: اگر بانک های خصوصی در استان اختیار ندارند، پس چرا در اینجا کار می‌کنند؟ در این شرایط باید برای آنها تکلیف ایجاد کرد. محمدمهدی […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با انتقاد از اینکه بانک های خصوصی منابع را به جای دیگر خارج از استان کرمان می برند و هیچ خدماتی در استان ارائه نمی دهند تصریح کرد: اگر بانک های خصوصی در استان اختیار ندارند، پس چرا در اینجا کار می‌کنند؟ در این شرایط باید برای آنها تکلیف ایجاد کرد.

محمدمهدی فداکار عصر امروز پنجم شهریورماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با گلایه شدید از عملکرد بانک های خصوصی در استان اظهار کرد: بانک های خصوصی پول مردم کرمان را (بعضا با نرخ های خوب) جذب کرده و چند هزار میلیارد تومان پول مردم را برده اما یک ریال جایی در استان ورود نکرده و تا می گوئیم مشارکت کنید می گویند خصوصی هستیم.

وی با انتقاد از اینکه بانک های خصوصی منابع را به جای دیگر خارج از استان کرمان می برند و هیچ خدماتی در استان ارائه نمی دهند تصریح کرد: اگر بانک های خصوصی در استان اختیار ندارند، پس چرا در اینجا کار می‌کنند؟ در این شرایط باید برای آنها تکلیف ایجاد کرد.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ ظرفیت بسیار خوبی است که در استفاده از آن در استان کوتاهی شده که اگر این ظرفیت را از دست بدهیم، دچال چالش می شویم.

به گزارش فت فتو، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: سیل مردادماه امسال بیش از ۸۰۰۰ میلیارد تومان به استان خسارت وارد کرد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته، ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استان قرار گرفته که بین دستگاه هایی که در سیل بیشترین خسارت ها را متحمل شدند(۳۴ دستگاه) توزیع شده است.

انتهای پیام




پول کرمانی‌ها را می‌گیرید و جای دیگر خرج می‌کنید!

منبع: ایـسنا
? پول کرمانی‌ها را می‌گیرید و جای دیگر خرج می‌کنید!