پوستر سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان رونمایی شد

جیرفت – فت فتو – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از رونمایی پوستر سومین هفته قرآن و عترت این منطقه با حضور کمیته های تخصصی این جشنواه خبر داد. به گزارش فت فتو، حسین اسحاقی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از سومین هفته قرآن و عترت و پوستر گفت: این برنامه در قالب جشنواره […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از رونمایی پوستر سومین هفته قرآن و عترت این منطقه با حضور کمیته های تخصصی این جشنواه خبر داد.

به گزارش فت فتو، حسین اسحاقی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از سومین هفته قرآن و عترت و پوستر گفت: این برنامه در قالب جشنواره های فرهنگی و هنری در رشته های داستان، شعر، خوشنویسی، نقاشی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه، موشن گرافیک و گرافیک برگزار می‌شود.

وی برنامه های سومین هفته قرآن و عترت اشاره و  برگزاری کارگاه های آموزشی و هنری، اکرام فیلم، محافل و کرسی های تلاوت نور، نمایشگاه مسابقات قرآنی، سرود و نغمات را از جمله این برنامه ها دانست.

وی با بیان اینکه فراخوان سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان از فردا آغاز می شود، آخرین مهلت شرکت در این برنامه را ۲۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و تاریخ آئین اختتامیه این جشنواره را ۱۶ اسفند ماه همراه با تجلیل از نفرات برتر برشمرد.

وی اظهار داشت: به منظور برگزاری هر چه بهتر این برنامه، کمیته های تخصصی تشکیل شده و تمامی شهرستان های جنوبی در این جشنواره سهیم هستند.




پوستر سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان رونمایی شد

منبع: ایرنـا
? پوستر سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان رونمایی شد