پورموسوی: از منتقدانم تشکر می‌کنم/ بضاعت ما همین است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از همه کسانی که نسبت به من و تیمم انتقاد داشتند، تشکر می‌کنم زیرا برخی انتقادها برای پیشرفت خوب است. به گزارش نذیر کرمان، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان، اظهارکرد: بعد از مصاحبه هفته گذشته من پس از بازی با نفت آبادان […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از همه کسانی که نسبت به من و تیمم انتقاد داشتند، تشکر می‌کنم زیرا برخی انتقادها برای پیشرفت خوب است.

به گزارش نذیر کرمان، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان، اظهارکرد: بعد از مصاحبه هفته گذشته من پس از بازی با نفت آبادان که صحبتی در خصوص عدم حضور مسئولان شهری داشتم مربوط به تیم صنعت نفت آبادانن بود که وقتی در این تیم فعالیت داشتم گله‌مند بودم که آن روزی که باید این مسئولان باشند و کمک کنند، نیستند و روز آخر پیدا می شوند. متاسفانه برخی به اشتباه این برداشت را داشتند که صحبت‌های من درباره مسئولان باشگاه استقلال خوزستان است.

وی ادامه داد: من گفتم باشگاه‌هایی که پول ندارند باید به بازیکن سازی و ساختار تیم‌های پایه خود بپردازند که در همین زمینه جلسه خوبی با تیم‌های پایه باشگاه استقلال خوزستان داشتیم و از آنجا که من مدیر آکادمی باشگاه نیز هستم، در حال ایجاد برنامه مدون و چند ساله هستیم و می‌خواهیم به سمتی برویم که هر سال تعداد زیادی از بازیکنان پایه را جذب تیم بزرگسالان کنیم. به هر حال ما بودجه و پولی نداریم که به دنبال جذب بازیکنان گران قیمت باشیم و با این کار می خواهیم بخشی از نیاز خودمان را با جذب از تیم‌های پایه باشگاه تامین کنیم. در واقع به دنبال این هستیم که توجه ویژه به آکادمی‌مان داشته باشیم. کار را شروع کرده‌ایم و فکر می‌کنم فردا از بازیکنان آکادمی‌مان در ترکیب بازی با گل‌گهر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه گفت: گل‌گهر از تیم‌های خوب لیگ است. شاید در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده اما واقعا تیم با کیفیتی است. خوشبختانه مصدوم‌های ما بهبود پیدا کرده‌اند. هفته‌های گذشته دلهره داشتیم زیرا دستمان خالی بود ولی خوشبختانه این هفته دستمان پر است.

وی عنوان کرد: از همه کسانی که نسبت به من و تیمم انتقاد داشتند، تشکر می‌کنم زیرا برخی انتقادها برای پیشرفت خوب است و ما به آنها توجه می‌کنیم اما بدانید که بضاعت ما همین است. تغییرات نیاز به زمان دارد. ما از آنالیزور استفاده می‌کنیم و من که خودم آنالیزور بوده‌ام می‌دانم که این کار در تیم چقدر مهم است. روی نقاط ضعف و قوتمان کار می‌کنیم.

ادامه دارد…




پورموسوی: از منتقدانم تشکر می‌کنم/ بضاعت ما همین است

منبع: ایـسنا
? پورموسوی: از منتقدانم تشکر می‌کنم/ بضاعت ما همین است