پورابراهیمی خواستار تخصیص اعتبار برای بازسازی منازل آسیب دیده مناطق سیل زده راور شد

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار تخصیص اعتبار برای بازسازی منازل آسیب دیده مناطق سیل زده راور شد. به گزارش فت فتو، دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس به صورت میدانی از مناطق سیل زده شهرستان راور بازدید کرد. وی در بدو ورود از منازل آسیب دیده منطقه […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار تخصیص اعتبار برای بازسازی منازل آسیب دیده مناطق سیل زده راور شد.

به گزارش فت فتو، دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس به صورت میدانی از مناطق سیل زده شهرستان راور بازدید کرد.

وی در بدو ورود از منازل آسیب دیده منطقه فیض آباد و گوهجهر و مزارع خسارت دیده، قنوات تخریب شده و سدهای بالادست منطقه بازدید کرد.

جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرستان راور نیز با حضور دکتر پورابراهیمی در محل امامزاده روستای فیض آباد برگزار شد.

وی در این جلسه با استاندار کرمان به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرد و خواستار تسریع مرمت و لایروبی قنوات شد تا زودتر آب کشاورزی برقرار شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس همچنین خواستار تخصیص اعتبار از سوی بنیاد مسکن برای بازسازی منازل آسیب دیده از سیل شد.

وی افزود: لازم است کار مطالعاتی ایجاد گوراب در منطقه انجام شود تا در چنین مواقعی از بروز خسارت در گوهجهر، طرز و فیض آباد جلوگیری شود.

دکتر پورابراهیمی در ادامه حضور در شهرستان راور ظهر امروز از مناطق سیل زده بخش کوهساران از جمله روستاهای هنک، گورک و دهستان حرجند بازدید کرد.

در این بازدید مقرر شد ماشین آلات موردنیاز در اسرع وقت برای لایروبی قنوات و برقراری آب شرب و کشاورزی دهستان حرجند به این منطقه اعزام و کار خود را آغاز کنند.

انتهای پیام




پورابراهیمی خواستار تخصیص اعتبار برای بازسازی منازل آسیب دیده مناطق سیل زده راور شد

منبع: ایـسنا
? پورابراهیمی خواستار تخصیص اعتبار برای بازسازی منازل آسیب دیده مناطق سیل زده راور شد