پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان از ۵ تا ۹ آبان

به گزارش فت فتو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری گفت: ۵۰ میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی این استان به معرض نمایش گذاشته می‌شود. فریدون فعالی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای بهتر برگزار شدن این دو نمایشگاه با […]


به گزارش فت فتو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری گفت: ۵۰ میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی این استان به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

فریدون فعالی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای بهتر برگزار شدن این دو نمایشگاه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و گردشگری بزرگ استان‌های تهران و کرمان انجام گرفته است و به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه‌هایی پرشور در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی این استان خواهیم بود.

وی گفت: سه هزار مترمربع فضا برای برگزاری دو نمایشگاه مذکور در نظر گرفته شده و ۲ هزار مترمربع به حوزه صنایع‌دستی و هزار مترمربع به حوزه گردشگری اختصاص داده شده است.


فعالی بیان کرد: در پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری سه رویداد گردشگری سلامت، طبیعت و خوراک برگزار می‌شود که به جذابیت نمایشگاه مذکور کمک زیادی می‌کند.

وی از حضور ۱۸۰ هنرمند صنایع‌دستی از استان کرمان و دیگر استان‌های کشور در چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی این استان خبر داد و گفت: با توجه به توسعه صنایع‌دستی استان کرمان طی سال‌های گذشته امسال ۹۰ غرفه برای هنرمندان داخل استان و ۹۰ غرفه دیگر برای هنرمندان خارج از استان در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/




پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان از ۵ تا ۹ آبان

منبع: ایـلنا
? پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان از ۵ تا ۹ آبان