پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان آغاز به کار کرد

فت فتو/کرمان پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره های صحنه در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج‌) رفسنجان با حضور مجریان، هنرمندان و بازیگران مطرح کشوری آغاز به کار کرد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان شامگاه ۲۹ تیرماه در مراسم آغاز به کار پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره های صحنه اظهار کرد: حوزه فرهنگ حوزه گفت‌وگو […]

فت فتو/کرمان پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره های صحنه در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج‌) رفسنجان با حضور مجریان، هنرمندان و بازیگران مطرح کشوری آغاز به کار کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان شامگاه ۲۹ تیرماه در مراسم آغاز به کار پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره های صحنه اظهار کرد: حوزه فرهنگ حوزه گفت‌وگو و گفتمان است و امیدوارم این جشنواره آغاز گفتمان بزرگ ملی و بین‌المللی باشد.

ایمان محمدآبادی با اشاره به استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره در رفسنجان، افزود: دبیرخانه دائمی جشنواره ستاره‌های صحنه یک ظرفیت بزرگ برای شهرستان رفسنجان است.

وی خاطرنشان کرد: رفسنجان در کنار همه ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی و هنری که دارد، شهر کتاب و کتابخوان است. مردم این شهرستان با میانگین بالاتر از سرانه استانی، کتابخوان‌ترین مردم استان هستند.

تبادل فرهنگ و اندیشه در جشنواره ستاره‌های صحنه

دبیرکل و طراح جشنواره ستاره های صحنه نیز در این مراسم بیان کرد: در این جشنواره شرکت‌کنندگان از ۳۱ استان کشور و ۱۴ کشور جهان با هم به تبادل اندیشه و فرهنگ خواهند پرداخت و هنرمندان در رفسنجان شهر علم، فرهنگ و ادب دور هم گرد آمده تا با هم به تبادل هنر بپردازند.

صمد قربان نژاد افزود: هنرمندان به مدت سه روز در شهرهای رفسنجان و سرچشمه در بخش‌های گویندگی، استندآپ، مجری‌گری و تقلید صدا اجراء خواهند داشت.

داوری‌ها بر اساس شایسته سالاری است

حسین رفیعی بازیگر و داور جشنواره ستاره های صحنه نیز اظهار کرد: مطمئن هستم این جشنواره خروجی بسیار ارزشمندی دارد و در سال‌های گذشته در بخش‌های نمایشی، اجراء و تقلید صدا استعدادیابی شده و جزء بهترین جشنواره‌ها است. در بسیاری از کارها و برنامه ها در صدا و سیما از هنرمندان این جشنواره استفاده می شود.

رفیعی خطاب به شرکت‌کنندگان جشنواره گفت: صحنه اجراء بسیار مهم است و تمام پتانسیل خود را برای اجراء بگذارید، قطعا داوری‌ها بر اساس شایسته سالاری است.

مژده لواسانی مجری تلویزیون و داور هم در این مراسم گفت: خوشحالم که به رفسنجان آمده ام و خاطرات خوبی از این شهر دارم.

لواسانی با بیان این‌که قرار است کلی اجرای خوب ببینیم و قطعا استعداها و توانایی های بسیاری در ایران عزیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: این جشنواره با رعایت استانداردها و اصول در این سال‌ها برگزار می شود و با افتخار قبول کردم که برای اولین بار در این جشنواره داوری کنم. امیدوارم نتیجه همه داوری ها به شکوفایی استعدادها ختم شود و به آن‌ها افتخار کنیم.

هنر استان کرمان و ایران متعالی است

پیروز ارجمند آهنگساز ودیگر داور جشنواره گفت: از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به واسطه حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری تشکر می کنم. هنر کرمان و ایران متعالی است و مدیون صنایع و افرادی هستیم که از این جشنواره‌ها حمایت می کنند.

گفتنی است پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه، همراه با اجراهای مردمی از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه جاری در رفسنجان و سرچشمه برگزار می‌شود.

انتهای پیام




پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان آغاز به کار کرد

منبع: ایـسنا
? پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در رفسنجان آغاز به کار کرد