پل دوم هلیل جیرفت ایمن سازی شد

جیرفت – فت فتو – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از ایمن سازی محل مشکل پل دوم هلیل رود جیرفت خبر داد و گفت: صبح امروز شکسته شدن بتن قسمتی از یک دال پل سبب انسداد این پل به مدت سه ساعت شد که با تلاش […]

جیرفت – فت فتو – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از ایمن سازی محل مشکل پل دوم هلیل رود جیرفت خبر داد و گفت: صبح امروز شکسته شدن بتن قسمتی از یک دال پل سبب انسداد این پل به مدت سه ساعت شد که با تلاش نیروهای راهداری این مشکل برطرف شد.

مجتبی رئیسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو به انتشار مطلبی در فضای مجازی با عنوان سوراخ شدن قسمتی از پل دوم هلیل رود جیرفت اشاره و وظیفه راهداری راهداری را نگهداری پس از ساخت پل و راهها اعلام کرد.
وی با بیان اینکه پل دوم هلیل رود جیرفت شهریور ماه سال ۹۱ به بهره برداری رسید، اظهار داشت: این پل در سال های گذشته احداث شده لذا نگهداری پل در حوزه راهداری است.
وی مشکل فنی پل دوم هلیل رود جیرفت را قسمتی از دال این پل اعلام کرد و افزود: نیروهای راهداری شهرستان جیرفت برای ایمن سازی و اصلاح فنی قسمت آسیب دیده پل اقدامات فنی را آغاز و ایمن سازی لازم به منظور برقراری تردد انجام شد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر عبور از پل دوم هلیل رود با رعایت ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی بلامانع است.
وی ادامه داد: صبح امروز به دلیل رفع مشکل، پل دوم هلیل رود به مدت سه ساعت مسدود شده بود.
به گزارش فت فتو، صبح امروز در پی شکسته شدن بتن قسمتی از یک دال پل دوم هلیل، این پل سوراخ و برای مدتی عبور و مرور در این محور متوقف شد.
پل دوم هلیل رود با ۵۳۳ متر طول، یکی از بزرگ‌ترین پل‌های استان کرمان به شمار می‌رود که دارای ۲۶ دهانه ۲۰.۵ متری است که این پل منطقه پرتردد میانچیل را به شهر جیرفت وصل می کند.




پل دوم هلیل جیرفت ایمن سازی شد

منبع:ایرنـا
? پل دوم هلیل جیرفت ایمن سازی شد