پلیس کرمان ۲۹۰ کیلو تریاک را در بازرسی از خودرو کشف کرد

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی بخش رابر خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان […]

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی بخش رابر خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی تریاک به وسیله یک دستگاه خودرو نیسان وانت مطلع و موضوع را به پلیس رابر اعلام کردند.

وی ادامه داد: در ادامه مأموران انتظامی با استقرار در محور رابر – بافت موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر و در بازرسی از خودرو موفق شدند ۲۹۰ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک که در خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید فروش و نگهداری مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی به آنها انجام شود.

کد خبر ۶۰۰۹۲۸۱




پلیس کرمان ۲۹۰ کیلو تریاک را در بازرسی از خودرو کشف کرد

منبع: مــهر
? پلیس کرمان ۲۹۰ کیلو تریاک را در بازرسی از خودرو کشف کرد