پلیس وظیفه شناس کرمانی رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی را رد کرد

کرمان – فت فتو – سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس کلانتری ۱۹ این شهرستان خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محسن جوزا افزود: کارکنان کلانتری ۱۹ کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از بارگیری مقادیری اقلام […]

کرمان – فت فتو – سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس کلانتری ۱۹ این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محسن جوزا افزود: کارکنان کلانتری ۱۹ کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از بارگیری مقادیری اقلام مسروقه از قبیل سیم و کابل برق و تلفن و وسایل منزل در کارگاه ضایعاتی مطلع و با کسب دستور قضائی به محل مراجعت کردند.

وی اظهار داشت: در ادامه مسئول کارگاه به منظور چشم پوشی ماموران و برای رهایی و فرار از اعمال قانون، پیشنهاد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی به ۲ تن از مأموران کلانتری را می دهد که آنها در کمال صحت و درستی ضمن امتناع از دریافت رشوه مراتب را صورت‌جلسه می کنند.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مأموران وظیفه شناس پس از تشکیل پرونده، متهم را منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.




پلیس وظیفه شناس کرمانی رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی را رد کرد

منبع:ایرنـا
? پلیس وظیفه شناس کرمانی رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی را رد کرد