پلیس سیرجان: ۱۵ پرونده اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ ۸۵۰ میلیاردریال تشکیل شد

کرمان فت فتو- فرمانده نیروی انتظامی سیرجان در کرمان ضمن اعلام کشف ۲۵۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق طی امسال در این شهرستان گفت: همچنین ۱۵ پرونده اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ جریمه ۸۵۰ میلیارد ریال تشکیل شده است. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو توضیح داد: کالاهای […]

کرمان فت فتو- فرمانده نیروی انتظامی سیرجان در کرمان ضمن اعلام کشف ۲۵۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق طی امسال در این شهرستان گفت: همچنین ۱۵ پرونده اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ جریمه ۸۵۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو توضیح داد: کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم خانگی، محصولات و لوازم آرایشی خارجی عمدتا از مبدا بنادر جنوب در حوزه استحفاظی شهرستان کشف و در همین زمینه ۱۱۳ پرونده قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.

وی همچنین از کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در سیرجان خبر داد و افزود: در این زمینه ۷۸۲ معتاد خرده‌فروش و قاچاقچی درسطح شهرستان دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ امیرسبتکی به کاهش ۱۲ درصدی سرقت در سیرجان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هم اشاره و بیان کرد: دستگیری مجرمان نیز در حوزه‌های مختلف ۲۸ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گفته وی نظارت بر اماکن عمومی و صنفی از ابتدای سال در شهرستان ۲۸ درصد رشد داشته و طی این مدت ۲۸۰ مورد تذکر در خصوص تخلفات صنفی به متخلفان داده شده است.

فرمانده انتظامی سیرجان به حوادث و تصادفات رانندگی در سال جاری هم اشاره کرد و گفت: بیشترین تصادفات برون شهری است و امسال فوتی تصادف برون‌شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است؛ در همین زمینه در تعداد فوتی های تصادفات درون شهری نیز کاهش ۷۰ درصدی داشته ایم.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




پلیس سیرجان: ۱۵ پرونده اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ ۸۵۰ میلیاردریال تشکیل شد

منبع: ایرنـا
? پلیس سیرجان: ۱۵ پرونده اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ ۸۵۰ میلیاردریال تشکیل شد