پلیس در ایام اغتشاشات کار بزرگی انجام داد

کرمان- استاندار کرمان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان گفت: علی‌رغم برنامه‌ریزی وسیع دشمن، نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی انجام داد. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به […]

کرمان- استاندار کرمان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان گفت: علی‌رغم برنامه‌ریزی وسیع دشمن، نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی انجام داد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اقتدار توأم با مهربانی و فداکاری پلیس بیان کرد: پلیس مقتدر کشور در حوادث سال گذشته نشان داد توانمندی بسیار زیادی برای تأمین امنیت در کشور دارد. وی افزود: علی‌رغم اینکه دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود اما پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی انجام داد.

وی در ادامه از جرایم سایبری و روش‌های نوین ارتکاب جرم به عنوان تهدیدات جدید در کشور نام برد و افزود: نیروی انتظامی باید متناسب با تهدیدات جدید خود را به روز کرده تا امکان ارتکاب جرایم اینترنتی در کشور کمتر شود.

فداکار با اشاره به ارتباط روزانه پلیس با مردم گفت: پلیس بیشترین ارتباط را با مردم دارد، لذا باید با مردمداری و احترام به مردم در عین اقتدار، فعالیت داشته باشد.

استاندار کرمان ضمن گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی که در ایام تعطیل حضور پررنگ‌تری در برخی نقاط دارند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر ۵۹۰۴۷۷۳




پلیس در ایام اغتشاشات کار بزرگی انجام داد

منبع: مــهر
? پلیس در ایام اغتشاشات کار بزرگی انجام داد