پلیس بم مانع انتقال ۱۸۰ کیلوگرم حشیش شد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی بم از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۸۰ کیلوگرم حشیش و دستگیری دو متهم خبر داد. سرهنگ یوسف سلیمانی امروز ۱۸ اسفندماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مواد مخدر شهرستان بم هنگام کنترل خودروهای عبوری محور بم-کرمان به یک دستگاه کامیون عبوری مشکوک و آن را جهت بررسی […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی بم از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۸۰ کیلوگرم حشیش و دستگیری دو متهم خبر داد.

سرهنگ یوسف سلیمانی امروز ۱۸ اسفندماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مواد مخدر شهرستان بم هنگام کنترل خودروهای عبوری محور بم-کرمان به یک دستگاه کامیون عبوری مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از قسمت های مختلف این کامیون ۱۸۰ کیلوگرم حشیش کشف و در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند.

سلیمانی یادآور شد: متهمان که قصد انتقال این محموله به استان های مرکزی کشور را داشتند به مراجع قضایی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی بم همچنین از کشف ۲۹ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه جاساز شده درون یک دستگاه خودروی عبوری از محور اصلی این شهرستان در عملیات جداگانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

سلیمانی در پایان با اشاره به معرفی این متهم به مراجع قضایی افزود: اثرات تخریبی مواد روانگردان و تولیدات صنعتی صدها برابر بیشتر از سایر مواد افیونی است، لذا پلیس با تمام توان در راستای جلوگیری از ورود و توزیع آن ها تلاش و همواره بر پیشگیری از گرایش افراد جامعه به ویژه جوانان به مصرف مواد مخدر تأکید می کند.

انتهای پیام




پلیس بم مانع انتقال ۱۸۰ کیلوگرم حشیش شد

منبع: ایـسنا
? پلیس بم مانع انتقال ۱۸۰ کیلوگرم حشیش شد