پلمپ ۵۵ واحد صنفی متخلف در جیرفت 

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی جیرفت‌از اجرای طرح ویژه نظارت بر صنوف در ایام پایانی سال و پلمپ ۵۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.  سرهنگ رضا محمدرضاییدبیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتاق اصناف جیرفت همزمان با ایام پایانی سال به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با صنوف […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی جیرفت‌از اجرای طرح ویژه نظارت بر صنوف در ایام پایانی سال و پلمپ ۵۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ رضا محمدرضاییدبیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتاق اصناف جیرفت همزمان با ایام پایانی سال به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب از ۷۳واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدیدها، ۵۵ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد که این اقدامات با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش مسافران و گردشگران در سطح شهر در راستای پیشگیری از تخلفات صنفی و وقوع مشکل برای عموم مردم صورت گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان اضافه کرد: طرح ساماندهی و بازدید از سایر اماکن و صنوف نیز ادامه دارد و شهروندان می توانند اطلاعات و اخبار موثق خود در ارتباط با تخلفات خرد و کلان صنفی را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام




پلمپ ۵۵ واحد صنفی متخلف در جیرفت 

منبع: ایـسنا
? پلمپ ۵۵ واحد صنفی متخلف در جیرفت