پلمپ ۷ فروشگاه کشاورزی در عنبرآباد

مدیر جهاد کشاورزی از پلمپ ۷ فروشگاه کشاورزی در شهرستان عنبرآباد خبرداد. به گزارش “فت فتو”  محسن طاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: ساماندهی فروشگاه های کشاورزی با توجه به اینکه با سلامت مردم و جامعه مرتبط هست لذا از اولویت کاری جهاد کشاورزی می باشد. محسن طاهری بیان کرد: کارگروه پایش مواد کودی […]

مدیر جهاد کشاورزی از پلمپ ۷ فروشگاه کشاورزی در شهرستان عنبرآباد خبرداد.

به گزارش “فت فتو”  محسن طاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: ساماندهی فروشگاه های کشاورزی با توجه به اینکه با سلامت مردم و جامعه مرتبط هست لذا از اولویت کاری جهاد کشاورزی می باشد.
محسن طاهری بیان کرد: کارگروه پایش مواد کودی و سموم کشاورزی با محوریت جهاد کشاورزی به طور مستمر از فروشگاه های عرضه سموم و کودهای کشاورزی بازدید و با متخلفین برخورد قانونی لازم به عمل می آید.
طاهری افزود: این بازرسی ها در خصوص دارا بودن پروانه فعالیت، مجوز فروش، نصب اتیکت قیمت، بررسی سموم قاچاق، تاریخ گذشته، تقلبی و همچنین حضور دائم کارشناس فنی در فروشگاه ها می باشد که در صورت عدم هر یک از موارد مربوطه پس از اخطار کتبی پلمپ خواهد شد.
مدیر جهاد کشاورزی ضمن تشکر از دادستان محترم عنبرآباد به لحاظ دستور قضائی و همکاری موثر بیان کرد: در حوزه شهرستان عنبرآباد ۴۵ فروشگاه کشاورزی فعال می باشد که تعداد ۷ واحد از این فروشگاه ها به دلیل عدم رعایت برخی از موارد پلمپ شد.

انتهای پیام/ بهادری




پلمپ ۷ فروشگاه کشاورزی در عنبرآباد

منبع:آرمـان
? پلمپ ۷ فروشگاه کشاورزی در عنبرآباد