پلمپ سوپر مارکت و یک نانوایی در جیرفت

فرزانه برخوری گفت: ۲ واحد صنفی متخلف یک نانوایی و یک سوپر مارکت در شهرستان جیرفت شناسایی و پلمب شد. به گزارش “فت فتو” از جیرفت: فرزانه برخوری رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: ۲ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شد. رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت افزود: با توجه به هشدارهای […]

فرزانه برخوری گفت: ۲ واحد صنفی متخلف یک نانوایی و یک سوپر مارکت در شهرستان جیرفت شناسایی و پلمب شد.

به گزارش “فت فتو” از جیرفت: فرزانه برخوری رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: ۲ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت افزود: با توجه به هشدارهای متعدد به متصدیان نانوایی‌ها مبنی بر رعایت قانون و موازین بهداشتی و عدم توجه تعدادی از صاحبان نانوایی‌ها به تذکرات بازرسان بهداشت محیط ۲ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

وی بیان کرد: تا پایان این هفته در قالب طرح ضربتی کلیه نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید و واحدهای متخلف پلمب و قطع سهمیه خواهند شد.

برخوری از متصدیان کلیه صنوف خواست با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در محل کسب زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار داده و متصدیان و کارکنان کلیه صنوف مؤظف به تکمیل واکسیناسیون خود هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از همه همشهریان جیرفتی خواست جهت سلامتی خود و فرزندان مأمور داوطلب بهداشت محیط بوده و تخلفات بهداشتی را به سامانه ۱۹۰ یا با شماره تلفن ۰۳۴۴۳۲۱۸۵۱۲ تماس و مورد تخلف را گزارش دهید.

انتهای پیام/




پلمپ سوپر مارکت و یک نانوایی در جیرفت

منبع:آرمـان
? پلمپ سوپر مارکت و یک نانوایی در جیرفت