پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در قلعه‌ گنج

فرمانده‌ انتظامي شهرستان قلعه‌ گنج از پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه‌آرمان»؛ به نقل از روابط‌ عمومی نیروی‌ انتظامی شهرستان قلعه‌ گنج؛ محمدرضا بیلری‌گفت: رئیس دایره‌ اماکن به همراه دادستان شهرستان قلعه‌ گنج در راستاي طرح ارتقا امنيت‌ اجتماعي از ۱۵ واحد صنفی در سطح […]

فرمانده‌ انتظامي شهرستان قلعه‌ گنج از پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه‌آرمان»؛ به نقل از روابط‌ عمومی نیروی‌ انتظامی شهرستان قلعه‌ گنج؛ محمدرضا بیلری‌گفت: رئیس دایره‌ اماکن به همراه دادستان شهرستان قلعه‌ گنج در راستاي طرح ارتقا امنيت‌ اجتماعي از ۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید که در این راستا تعداد ۷ واحد صنفي متخلف به علت عدم رعایت موازین‌قانونی پلمب شدند.

 
وی افزود: در این راستا به ۴ واحد نيز اخطار کتبي داده شد که در صورت عدم رعايت موازين قانونی و رفع مشکلات و عيوب موجود طي مدت زمان مشخص با آنان نيز برخورد قانوني خواهد شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان قلعه‌گنج خطاب به شهروندان و اصناف خاطرنشان کرد: هشدارهاي لازم و تدابير لحاظ شده را جدي بگيرند و با مأموران‌ انتظامي نيز در امور نظارتي و پيشگيري همکاري‌لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/حسین سنجری 




پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در قلعه‌ گنج

منبع:آرمـان
? پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در قلعه‌ گنج