پلمب یک واحد غیرمجاز تولید و عرضه آب رادیاتور در کرمان

واحدی که اقدام به تولید و عرضه غیرمجاز آب رادیاتور، آب مقطر و شیشه شور خودرو می‌کرد با دستور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان پلمب شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارسلان میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با حضور میدانی در محل فعالیت این واحد که در شهرک […]

واحدی که اقدام به تولید و عرضه غیرمجاز آب رادیاتور، آب مقطر و شیشه شور خودرو می‌کرد با دستور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان پلمب شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارسلان میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با حضور میدانی در محل فعالیت این واحد که در شهرک صنعتی خضرای کرمان قرار دارد، گفت: این واحد حدود سه ماه است که بدون دریافت مجوز‌های لازم از سازمان صمت، در تولید مایعات ضروری برای خودرو‌ها فعال است.

او افزود: با هدف جلوگیری از خسارات احتمالی به مصرف کنندگان این واحد که با نشان تجاری یک شرکت از استان اصفهان فعال بود تا اطلاع ثانوی پلمب و مقادیر زیادی آب رادیاتور، شیشه شور آب مقطر، رسوب‌گیر و نشت‌گیر در سوله آن ضبط شد تا در صورت کسب استاندارد‌ها و مجوز‌های لازم زمینه برای فعالیت آن فراهم شود.

 این واحد به دنبال شکایت شاکی خصوصی مورد کنترل و بازرسی مدیرکل و معاون تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان قرار گرفت.

انتهای خبر/ ک




پلمب یک واحد غیرمجاز تولید و عرضه آب رادیاتور در کرمان

منبع:آرمـان
? پلمب یک واحد غیرمجاز تولید و عرضه آب رادیاتور در کرمان