پلمب یک تالار پذیرایی متخلف در زرند

دادستان عمومی و انقلاب زرند از پلمب یکی از تالار‌های پذیرایی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان زرند؛ رضا یعقوبی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی زرند با محتوای اعمال منافی عفت در محل […]

دادستان عمومی و انقلاب زرند از پلمب یکی از تالار‌های پذیرایی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان زرند؛ رضا یعقوبی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی زرند با محتوای اعمال منافی عفت در محل یکی از تالار‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

 
او افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه و احراز انتساب بزه، محل مذکور با دستور بازپرس پرونده، تحت قرار نظارت قضایی پلمب و تا اطلاع ثانوی از اشتغال به فعالیت‌های مرتبط با جرم ارتکابی، منع شد.
 
این مقام قضایی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق افرادی که از قبل این محل را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کرده اند، موضوع پلمب از قبل، به اطلاع متصدی تالار مذکور رسیده بود.
 
یعقوبی ضمن هشدار به مرتکبین این اعمال، به مردم اطمینان داد، با هر گونه تظاهر به فعل حرام در انظار، اماکن عمومی و معابر با قاطعیت برخورد و مراکز ترویج دهنده فساد و فحشا پلمب خواهند شد.

انتهای خبر/ زرند




پلمب یک تالار پذیرایی متخلف در زرند

منبع:آرمـان
? پلمب یک تالار پذیرایی متخلف در زرند