پلمب چند شرکت حمل و نقل

یازده شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان پلمب شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مركز کرمان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: شرکت‌های متخلف جنوب کرمان در زمینه صدور بارنامه از قوانین حمل و نقلی تخلف کرده بودند که فعالیت آنها با ارجای پرونده به کمیسیون ماده ۱۲ متوقف و […]

یازده شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مركز کرمان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: شرکت‌های متخلف جنوب کرمان در زمینه صدور بارنامه از قوانین حمل و نقلی تخلف کرده بودند که فعالیت آنها با ارجای پرونده به کمیسیون ماده ۱۲ متوقف و سامانه صدور بارنامه این شرکت‌ها توسط اداره کالا غیرفعال شد.

مجتبی محمودی افزود: قبل از فصل اوج حمل و نقل محصولات کشاورزی نشست‌های متعددی با مدیران عامل و مدیران فنی این شرکت‌ها تشکیل و از آنها خواسته شد برای سامان دهی بهتر به حوزه حمل و نقل قوانین ابلاغی را رعایت کنند تا در فصل اوج حمل بار شاهد تعطیلی و قطع خدمات شرکت‌ها نباشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: هر گونه صدور اسناد دستی حمل و نقل خارج از روال قانونی و بارنامه رسمی تخلف از قانون است.

وی افزود: هفت شرکت جریمه و تذکر کتبی به سه شرکت حمل و نقل جنوب کرمان داده شد و این اعمال قانون‌ها در راستای بازرسی‌های مستمر از شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود.




پلمب چند شرکت حمل و نقل

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پلمب چند شرکت حمل و نقل