پشتیبان مدیران جسور و پاک‌دست هستیم

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: با ترک فعل برای اعطای مجوزها و ایجاد مانع برای راه‌ انداختن کار یا به تاخیر انداختن پروژه‌ها برخورد می‌کنیم و حامی و پشتیبان مدیران جسور و پاک‌دست هستیم. محمدمهدی فداکار امروز (ششم فروردین ماه) در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: با ترک فعل برای اعطای مجوزها و ایجاد مانع برای راه‌ انداختن کار یا به تاخیر انداختن پروژه‌ها برخورد می‌کنیم و حامی و پشتیبان مدیران جسور و پاک‌دست هستیم.

محمدمهدی فداکار امروز (ششم فروردین ماه) در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به متقاضیان، اظهار کرد: مسکن یک پیشران اقتصادی و اشتغال است. بنابراین باید بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مربوط همکاری لازم را در زمینه تولید مسکن داشته باشند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های زیرساختی باید پای کار باشند و پشتیبانی لازم و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در راستای افزایش تولید را داشته باشیم.

استاندار کرمان بیان کرد: بنگاه‌های بزرگ اقتصادی مهم هستند، اما اشتغال در واحدهای تولیدی کوچک و متوسط محقق می‌شود.

وی خطاب به فرمانداران گفت: طرح‌های شهرستانی خود را آماده کنید و ساز و کار اجرای آنها را انجام دهید.

او کمک به واحدهای نیمه فعال را الزامی دانست و بیان کرد: برای رفع مشکل این واحدها گام بردارید تا حداکثر ظرفیت آنها به مدار تولید بیاید.

وی بر لزوم فعال کردن واحدهای راکد و توجه به حوزه دانش‌بنیان تاکید و اظهار کرد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت شمال و جنوب استان مجموعه‌های غیرفعال و راکد را اعلام کنند تا در کارگروه‌ها اقدامات لازم برای فعال کردن آنها انجام شود.

استاندار کرمان از استقبال استان از حضور بخش خصوصی در راستای اجرای پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خبر داد. 

علی بیگ‌زاده، معاون استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: ساعت کار دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، دانشگاه، مراکز آموزشی و بانک‌ها در ماه رمضان از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام




پشتیبان مدیران جسور و پاک‌دست هستیم

منبع: ایـسنا
? پشتیبان مدیران جسور و پاک‌دست هستیم