پشتیبانی ملت ایران از انقلاب با مشارکت بالا در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات یعنی پشتیبانی ملت ایران از انقلاب و دشمن از همین حضور مردم نگران است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ظهر در بیان خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان با […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات یعنی پشتیبانی ملت ایران از انقلاب و دشمن از همین حضور مردم نگران است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ظهر در بیان خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در تمام شئون زندگی اظهار داشت: حضرت علی (ع) با توصیه به تقوای الهی فرمود به عمل نیک مبادرت کنید و این کار را جدی بگیرید و شعار و اعتقاد را در صحنه عمل نشان بدهید تا با انبیا و اولیای خدا همنشین شوید.

وی در ادامه بحث هفته‌های گذشته پیرامون تربیت انسان از نگاه قرآن کریم، افزود: باید در زندگی مرتب به یاد مرگ و قیامت باشیم چرا که روزی از این دنیا می‌رویم؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم و وقتی که از این دنیا رفتیم با صحنه بزرگ قیامت روبه‌رو خواهیم شد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مردم در قیامت در صف‌های منظم و جدا از هم مطابق اعمال و رفتار خود در دنیا صف می‌کشند، ادامه داد: مردم در حالی حاضر می‌شوند که در دادگاه بزرگ الهی هر عمل انسان از کوچک و بزرگ ضبط و ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در قیامت منصب‌ها و پست‌ها و ایل و تبار و طایفه هیچ کاری از پیش نمی‌برد، بیان کرد: به یاد داشته باشیم که تمام اعمال و رفتار انسان در پیشگاه خدا سخن می‌گوید و آنچه در عمر خود انجام داده‌ایم را برای انسان نشان می‌دهند.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه هر چشمی که حرکت دادیم و هر کلمه‌ای که بر زبان انسان جاری شده است همه در روز قیامت آشکار می‌شود، گفت: خداوند در قرآن کریم فرمود مانند آن است که انگار همین الان آن اعمال را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه اعمال انسان به این واضحی برای او نمایش داده می‌شود، افزود: قرآن می‌فرماید روز قیامت روز حساب است و خدا به حضرت داوود (ع) فرمود مراقب باش چراکه برای گناهکاران عذابی بزرگ در انتظار است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه یادآوری مرگ برای انسان اثر تربیتی فوق‌العاده بزرگی دارد و آن‌وقت است که انسان از خود مراقبت می‌کند و گناه نمی‌کند، ادامه داد: یاد مرگ میل‌های شیطانی را در انسان می‌خشکاند و انسان را در برابر هوا و هوس شیطانی ایمن می‌کند.

وی در ایراد خطبه دوم نماز جمعه کرمان با تبریک ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، اظهار داشت: به همین مناسبت روز پاسدار و روز جانباز را به همه سلحشوران پاسدار و جانبازان ارزشمند کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه پاسداران در صحنه‌های سخت مقابل استکبار جهانی حضور پیدا کردند و با کمک مردم دشمن را به زانو در آوردند، گفت: شهید سلیمانی یک پاسدار نمونه انقلاب بود و جبهه مقاومت را آن‌قدر قدرتمند کرد که امروز رژیم غاصب و جعلی اسرائیل حدود چهار ماه زمین‌گیر شده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه عزیز و قدرتمند و حافظ ارزش‌های اسلامی در این راه عزتمندانه تلاش می‌کند، افزود: جانبازان جان خود را تقدیم کردند تا نااهلان بر کشور حکومت نکنند و ما باید قدردان آنها باشیم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) در وزارت اطلاعات حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند و به موساد که پیچیده‌ترین سرویس اطلاعاتی دشمن است نشان دادند که نیروهای آن‌ها در ۲۸ کشور در رصد نیروهای ماست.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شکسته شدن حکومت نظامی در سال ۵۷ به دستور امام خمینی (ره) و با حرکت میدانی و جهادی مردم از افتخارات بزرگی است که تاریخ کشور به خود دید و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از آرمان‌های خود فاصله نگرفته است، گفت: مردم اجازه نخواهند داد هیچ نفوذی در کشور به اهداف خود برسد و از آرمان‌های انقلاب مراقبت و مواظبت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ذات انقلاب اسلامی به دو اصل دینداری و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب وابسته است و همین دو اصل در بقای انقلاب نقش‌آفرین خواهد بود، افزود: دشمن ممکن است حرکت انقلاب را کُند، کند اما نمی‌تواند به‌طور کامل آن را متوقف کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های دینی و جاری و ساری شدن احکام دینی بر کشور از اصول اولیه انقلاب اسلامی است، ادامه داد: مردم انقلابی را که از خود بدانند، حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در سال ۱۴۰۱ با فتنه‌انگیزی همین دو اصل را نشانه گرفت و اغتشاشات را ایجاد کرد، افزود: حضور به موقع مردم در صحنه دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه هر مدیری که در حکمرانی دینی در هر سطحی قرار گرفت باید بر دو اصل دینداری و حضور مردم در صحنه اعتقاد داشته باشد و در این راه تلاش کند، گفت: مردم پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور مثال زدنی است، بیان کرد: خداوند در دو امتحان بزرگ و مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه را پیش روی ملت ما قرار داده است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند‌ماه در اقتدار نظام بسیار اثرگذار است، افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات یعنی پشتیبانی ملت ایران از انقلاب و دشمن از همین حضور مردم نگران است و این حضور آن‌ها را ناکام و مایوس می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/م




پشتیبانی ملت ایران از انقلاب با مشارکت بالا در انتخابات

منبع:آرمـان
? پشتیبانی ملت ایران از انقلاب با مشارکت بالا در انتخابات