پزشکانی که وجه نقد می‌گیرند را معرفی کنید

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سازمان امور مالیاتی اعلام کرد:«با توجه به این‌که کلیۀ مشاغل پزشکی مکلف به استفاده از پایانۀ فروشگاهی هستند،شهروندان در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف اعم از دریافت وجه نقد،درخواست کارت به کارت و … نسبت به معرفی فرد متخلف و اعلام شماره حساب‌هایی که وجوه به آن‌ها واریز شده،اقدام کنند». به […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سازمان امور مالیاتی اعلام کرد:«با توجه به اینکه کلیۀ مشاغل پزشکی مکلف به استفاده از پایانۀ فروشگاهی هستند،شهروندان در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف اعم از دریافت وجه نقد،درخواست کارت به کارت و … نسبت به معرفی فرد متخلف و اعلام شماره حساب‌هایی که وجوه به آن‌ها واریز شده،اقدام کنند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا،براساس جزء (۲) بند (ح) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور،کلیۀ مشاغل پزشکی مکلف به نصب و استفاده از پایانۀ فروشگاهی هستند.

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی،عدم استفاده از پایانۀ فروشگاهی یا دستگاه پذیرندۀ بانکی ( پوز) یا هرگونه درخواست غیرموجه از قبیل دریافت وجه نقد،درخواست کارت به کارت یا استفاده از دستگاه پذیرندۀ بانکی سایرین،مشمول جرایم و مجازات‌های مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم خواهد بود.

بر این اساس،برخورد با جرایم مالیاتی کلیۀ اصناف یک مطالبۀ عمومی و شهروندی بوده و سازمان امور مالیاتی کشور با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است. لذا از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف،نسبت به معرفی فرد متخلف و اعلام شماره حساب‌هایی که وجوه به آنها واریز شده یا اعلام سایر شیوه‌های فرار مالیاتی از طریق سرشماره ۱۰۰۰۱۵۱۵ به سازمان امور مالیاتی کشور اقدام کنند.

همچنین سامانه ۱۵۲۶ ( مرکز ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی کشور) و بخش سوت زنی( گزارش تخلفات اداری و فرار مالیاتی) سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir آماده دریافت گزارشات  شهروندان در خصوص فرار مالیاتی است.




پزشکانی که وجه نقد می‌گیرند را معرفی کنید

منبع:خبر کرمان
?

پزشکانی که وجه نقد می‌گیرند را معرفی کنید

:اخبار استان کرمان – اقتصادی