پر شدن ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های کرمان

استاندار کرمان خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شد و گفت: متاسفانه هم اکنون ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان های کرمان پر شده است. فت فتو کرمان – استاندار کرمان عصر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان کرمان با اشاره به شیوع گسترده کرونا در استان کرمان گفت: هم اکنون تعداد بستری‌ها رو به افزایش […]

استاندار کرمان خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شد و گفت: متاسفانه هم اکنون ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان های کرمان پر شده است.

فت فتو کرمان – استاندار کرمان عصر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان کرمان با اشاره به شیوع گسترده کرونا در استان کرمان گفت: هم اکنون تعداد بستری‌ها رو به افزایش است و ۵۰ درصد ظرفیت مدارس کرمان پر شده است.

او گفت: ۱۷ شهرستان کرمان در وضعیت قرمز قرار دارند و مدارس و مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در مناطق قرمز باید تعطیل شود.

استاندار کرمان گفت: پیش بینی می‌کنیم پیک اصلی استان کرمان در اسفند ماه روی خواهد داد همچنین در مدارسی که تهویه مناسب وجود ندارد باید فوراً اقدامات لازم انجام شود.

او گفت: حوزه فعالیت دانشگاه‌ها نیز باید با تصمیم رؤسای دانشگاه‌ها باید اعلام شود.

او در خصوص وضعیت بیمارستان‌های کرمان گفت: تاکنون وضعیت را با امکانات موجود مدیریت کردیم، اما در صورت نیاز از توان و امکانات نیرو‌های نظامی استفاده می‌کنیم.

استاندار کرمان افزود: اجرای واکسیناسیون برای همه افراد بالای ۵ سال ضروری است و در این راستا باید تصمیم گیری لازم اتخاذ شود.

او خواستار فعالیت بیشتر تیم‌های واکنش سریع شد و گفت: استفاده مردم از ماسک و جلوگیری از تجمعات غیر ضروری در دستور کار مدیران باشد.

انتهای پیام/س




پر شدن ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پر شدن ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های کرمان