پرچم منقش به نام امام رضا (ع) زیح دوزی می‌شود

به همت خادمیار رضوی کانون تخصصی کارآفرینی و اشتغال شهرستان عنبرآباد پرچم منقش به نام مبارک علی ابن الموسی الرضا (ع) زیح دوزی می‌شود. فت فتو کرمان– عیسی رئیسی گفت: زیح دوزی (سوزن دوزی) هنر دست بانوان جنوب شرق کشور با قدمت و سابقه‌ای به بلندای تاریخ است که به آن بلوچی دوزی هم گفته […]

به همت خادمیار رضوی کانون تخصصی کارآفرینی و اشتغال شهرستان عنبرآباد پرچم منقش به نام مبارک علی ابن الموسی الرضا (ع) زیح دوزی می‌شود.

فت فتو کرمان عیسی رئیسی گفت: زیح دوزی (سوزن دوزی) هنر دست بانوان جنوب شرق کشور با قدمت و سابقه‌ای به بلندای تاریخ است که به آن بلوچی دوزی هم گفته می‌شود.

به گفته او، زیح دوزی از هنر‌های رایج در بین بانوان این شهرستان است و به همت یکی از بانوان خادمیار که در این هنر استاد هست پرچم منقش به نام علی ابن الموسی الرضا (ع) زیح دوزی میشود.

رئیسی گفت: زیح دوزی این پرچم به سفارش آستان قدس رضوی انجام می‌شود و این بانوی هنرمند روزانه با دو ساعت کار این پرچم را آماده خواهد کرد.

مسئول کانون تخصصی کارآفرینی و اشتغال شهرستان عنبرآباد گفته، کار دوخت از ایام الله دهه فجر شروع شده و پیش بینی می‌شود تا قبل از ولادت امام رضا (ع) به اتمام برسد و طبق هماهنگی انجام شده تحویل آستان قدس رضوی شود

انتهای پیام/س




پرچم منقش به نام امام رضا (ع) زیح دوزی می‌شود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پرچم منقش به نام امام رضا (ع) زیح دوزی می‌شود