پرچم رضوی در جمع خانواده‌های شهدای فاریاب

کاروان خدام امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک حرم رضوی با خانواده‌های شهیدان حسین تاجیک، برزو و سهراب قانع دیدار کردند. همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان فاریاب با خانواده سردار شهید حسین تاجیک، شهیدان برزو و سهراب قانع دیدار کردند. ابوذر امیری، مسئول کانون خدمت رضوی فاریاب در این دیدار […]

کاروان خدام امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک حرم رضوی با خانواده‌های شهیدان حسین تاجیک، برزو و سهراب قانع دیدار کردند.

همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان فاریاب با خانواده سردار شهید حسین تاجیک، شهیدان برزو و سهراب قانع دیدار کردند.

ابوذر امیری، مسئول کانون خدمت رضوی فاریاب در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا برای همه یک فرصت و افتخار به شمار می رود تا خود را به سیره شهیدان نزدیک تر کنیم.

او می‌گوید: دیدار با خانواده‌های شهدا علاقه و عشق قلبی می‌طلبد و باید برای این دیدار ،قلب‌های خود را خالص و عاشق کرد و خدا را شاکریم علاوه بر فیض دیدار با خانواده شهدا از فیض زیارت پرچم حرم امام رضا(ع) نیز بهره برده ایم.

سردار شهید حسین تاجیک متولد یکم فروردین ماه ۱۳۴۲ هجری شمسی در روستای شادبهار از توابع شهرستان کهنوج است. پدرش رمضان و مادرش رقیه نام داشتند، حسین از همان سن نوجوانی عضو بسیج شد و برای دفاع از مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی تلاش کرد. سرانجام فرمانده گردان ۴۱۵ تیپ یک ثارالله پس از شرکت در عملیات‌های گوناگون و متعدد در منطقه شلمچه براثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت رسید.

فت فتو کرمان کرمان




پرچم رضوی در جمع خانواده‌های شهدای فاریاب

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پرچم رضوی در جمع خانواده‌های شهدای فاریاب