پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت ۱۲ فروردین ماه، پرچم جمهوری اسلامی ایران‌ در کرمان به اهتزاز درآمد و ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه طنین‌انداز شد. آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز ۹ فروردین ماه و در آستانه روز جمهوری اسلامی (۱۲ فروردین ماه) با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان در […]

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت ۱۲ فروردین ماه، پرچم جمهوری اسلامی ایران‌ در کرمان به اهتزاز درآمد و ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه طنین‌انداز شد.

آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز ۹ فروردین ماه و در آستانه روز جمهوری اسلامی (۱۲ فروردین ماه) با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو کرمان برگزار شد. 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و معاون اقتصادی استانداری، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و بسیجیان در این آیین حضور داشتند. 

حاضران همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از فلسطین اشغالی و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست»، «رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ماست» و … جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم‌ کردند. 

سردار حسین معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفان در این مراسم طی سخنانی به فلسفه ۱۲ فروردین پرداخت و گفت: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی ساری و جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند. 

وی ۱۲ فروردین را تکمیل‌کننده نهضت و انقلاب امام‌ راحل دانست و افزود: ۱۲ فروردین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین جشن و افتخار ماست.  

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی، مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که «آری» به نظام جمهوری اسلامی گفتند. 

وی در پایان گفت: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما یعنی پیامبر اسلام و اهل‌بیت (علیهم السلام) و عاشورا است.

انتهای پیام 




پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد

منبع: ایـسنا
? پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد