پروژه پتروشیمی کرمان از بانک پاسارگاد پس‌ گرفته می‌شود

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر عزم جدی استان بر پس‌گرفتن این پروژه از بانک پاسارگاد است که نشستی هم با موضوع فسخ قرارداد و واگذاری زمین برگزار و این موضوع تصویب شده است. محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با فت فتو در رابطه با اجرایی‌شدن پروژه […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر عزم جدی استان بر پس‌گرفتن این پروژه از بانک پاسارگاد است که نشستی هم با موضوع فسخ قرارداد و واگذاری زمین برگزار و این موضوع تصویب شده است.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با فت فتو در رابطه با اجرایی‌شدن پروژه پتروشیمی در کرمان بیان کرد: اخذ مجوز اجرای این پروژه و کلنگ‌زنی آن هشت سال پیش صورت گرفت.

وی افزود: سهام‌دار اصلی این پروژه بانک پاسارگاد است که در این هشت سال علی‌رغم قول‌های پی‌درپی هیچ اقدام جدی نکرده و به‌نظر می‌رسد که فقط خواستار بهره‌مندی از امتیازات بوده است.

زاهدی تصریح کرد: در حال حاضر عزم جدی استان بر پس‌گرفتن این زمین، دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی و بردن این پروژه به سمت عملیاتی‌کردن آن است که نشستی هم با موضوع فسخ قرارداد و واگذاری زمین برگزار و این موضوع تصویب شده است.

وی توضیح داد: این پروژه با سرمایه اولیه یک میلیارد دلار قرار بود اشتغال‌زایی چشمگیر مستقیم و غیرمستقیمی برای استان کرمان ایجاد کند؛ همچنین با ایجاد صنایع دیگر در کنار آن ایجاد این پروژه قابلیت ایجاد یک شهرک پتروشیمی در استان را داشت.

انتهای پیام




پروژه پتروشیمی کرمان از بانک پاسارگاد پس‌ گرفته می‌شود

منبع: ایـسنا
? پروژه پتروشیمی کرمان از بانک پاسارگاد پس‌ گرفته می‌شود