پروژه آبرسانی به روستای هینمان در منطقه کوهپایه افتتاح شد

در آستانه سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) پروژه آبرسانی به روستای هینمان افتتاح شد. به گزارش فت فتو: پروژه آبرسانی روستای هینمان با ۳۵۰۰ متر شبکه ، احداث ساختمان حفاظت مخازن با زیربنای ۳۵ مترمربع و نصب دو مخزن ۱۰ و ۵ لیتری با حضور فرمانده ناحیه […]

در آستانه سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) پروژه آبرسانی به روستای هینمان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو: پروژه آبرسانی روستای هینمان با ۳۵۰۰ متر شبکه ، احداث ساختمان حفاظت مخازن با زیربنای ۳۵ مترمربع و نصب دو مخزن ۱۰ و ۵ لیتری با حضور فرمانده ناحیه حضرت رسول، مسئول بسیج سازندگی و تنی چند از مسئولین افتتاح شد.
در این مراسم پاداش فرماندهی ناحیه حضرت رسول گفت:این یک کار جهادی بسیار ارزشمند بود که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی و گروه جهادی شهید احمدی و خیر محترم که صورت گرفت که می توان از وی به نام پدرآب شرب استان کرمان نام برد.
 

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران این پروژه گفت:این یک اقدام مهم بود که با کار جهادی و انقلابی صورت گرفت و امیدورایم بتوانیم من بعد نیز با خدمات جهادی در خدمت مردم این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ زنگی آبادی 
 




پروژه آبرسانی به روستای هینمان در منطقه کوهپایه افتتاح شد

منبع:آرمـان
? پروژه آبرسانی به روستای هینمان در منطقه کوهپایه افتتاح شد