پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی کرمان تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم، دو باب مدرسه شش کلاسه خیر ساز اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کرمان پویش«کرمان دانا» با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در شهر بافت افتتاح شد. […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم، دو باب مدرسه شش کلاسه خیر ساز اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کرمان پویش«کرمان دانا» با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در شهر بافت افتتاح شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدارس با اشاره به تفاهم‌نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی کرمان«پویش کرمان دانا» گفت: نهضت مدرسه‌سازی به همت خیرین در استان کرمان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه براساس تفاهم صورت گرفته با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور همه پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی خیرساز استان کرمان تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند، اظهار کرد: ۷۷ پروژه آموزشی تا ابتدای سال تحصیلی آینده در استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی از اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های آموزشی و پرورشی استان در سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد و تصریح کرد: مدارس فرهنگ یک «کرمان دانا ۳» و «کرمان دانا ۴۳» هرکدام با زیر بنای ۸۱۸ متر مربع در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع احداث شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برای ساخت و تکمیل این مدارس ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است که توسط اتاق بازرگانی کرمان با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان پرداخت شده است.

انتهای پیام




پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی کرمان تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی کرمان تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند