پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۷ درصد از برنامه زمان‌بندی عقب است

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: تا پایان سال باید به ۶۱ درصد پیشرفت در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان می‌رسیدیم که در حال حاضر ۷ درصد از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، جعفر رودری عصر امروز در یازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد […]

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: تا پایان سال باید به ۶۱ درصد پیشرفت در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان می‌رسیدیم که در حال حاضر ۷ درصد از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، جعفر رودری عصر امروز در یازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سال جاری که به ریاست علی زینی‌وند استاندار کرمان و با حضور مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان در سالن  شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در این جلسه آخرین وضعیت طرح‌های اقتصادی استان گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۳۲ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داریم گفت: ۱۰ پروژه جهش تولید داریم و ۲۳۱ پروژه پیشنهادی دستگاه‌های دولتی استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه بر اساس گزارش دستگاه‌ها، ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تاکنون برای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است افزود: از برنامه زمان‌بندی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها استان عقب هستیم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ باید به ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه‌ها می‌رسیدیم که در حال حاضر ۷ درصد از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم ادامه داد: پروژه‌های اولویت‌دار استان پروژه‌های نیپا هستند که اعتبار ملی دارند.

مدیران در اجرای پروژه‌ها اقتصاد مقاومتی استان کرمان منتظر بودجه نمانند
در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان چه گذشت؟/ از معادن بزرگِ در انحصار دولتی‌ها تا مشکلات سرمایه‌گذاری
استاندار کرمان: طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان سریعاً تعیین تکلیف شود

صادق سلطانی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان بر اساس قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای احصا شده است اظهار داشت: موانع سرمایه‌گذاری نیز شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۳۹ عنوان سرمایه‌گذاری توسط ۱۱ دستگاه اجرایی استان ارائه شده است گفت: این طرح‌ها مطالعات به روز شده‌ای ندارند و ۱۱۴ طرح فاقد به روزرسانی بوده و بعضی طرح‌ها توجیه اقتصادی ندارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان بیان کرد: قانون مسیر سرمایه‌گذاری را مشخص کرده و در سرمایه‌گذاری خارجی حتماً باید از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اقدام شود و نتیجه گرفت.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۷ درصد از برنامه زمان‌بندی عقب است

منبع: تسنــیم
? پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۷ درصد از برنامه زمان‌بندی عقب است