پرونده قضایی سقوط بالگرد وزیر ورزش خارج از نوبت بررسی می‌شود

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضایی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبر داد و گفت: این پرونده به‌صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. وی افزود: هلی‌کوپتر هلال احمر کرمان […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضایی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبر داد و گفت: این پرونده به‌صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: هلی‌کوپتر هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان و جمعی از همراهان ایشان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه تعدادی مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) و یک کشته برجای گذاشت. دستورات قضایی لازم به مراجع ذیربط صادر و مقامات قضایی نیز در محل بروز حادثه حضور یافته‌اند و بررسی‌های لازم در این رابطه انجام شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان با اشاره به اینکه پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به‌صورت فوق‌العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.

گفتنی است، بالگرد هلال احمر حامل وزیر ورزش و همراهان عصر پنجشنبه، ۴ اسفندماه در لحظه فرود در شهرستان بافت دچار سانحه شد که مشاور وزیر به علت شدت جراحات وارده جان باخت و ۱۸ سرنشین آن نیز زخمی شدند.

انتهای پیام




پرونده قضایی سقوط بالگرد وزیر ورزش خارج از نوبت بررسی می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پرونده قضایی سقوط بالگرد وزیر ورزش خارج از نوبت بررسی می‌شود