پرورش استعدادهای درخشان گام موثری برای رفع چالش‌های جامعه است

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پرورش استعدادهای درخشان گام موثری در زمینه رفع مشکلات و چالش های جامعه است. رضا رضایی در آیین آغازین دوره آموزشی روسا، کارشناسان و مدیران مدارس سمپاد قطب یک کشور در کرمان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به پرورش استعدادهای درخشان که آینده ساز […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پرورش استعدادهای درخشان گام موثری در زمینه رفع مشکلات و چالش های جامعه است.

رضا رضایی در آیین آغازین دوره آموزشی روسا، کارشناسان و مدیران مدارس سمپاد قطب یک کشور در کرمان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به پرورش استعدادهای درخشان که آینده ساز این سرزمین هستند نیاز داریم، نخبگان از جایگاه والایی برخوردارند و باید زمینه شناسایی و پرورش بیشتر دانش آموزان توانمند و مستعد در آموزش و پرورش فراهم شود.

وی افزود: دشمنان سعی در مایوس کردن نسل نوجوان و جوان ما دارند در حالی که با توکل به خداوند و با همکاری و تعامل های بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان بر مشکلات کشور فائق خواهیم آمد و آینده روشن تری را رقم خواهیم زد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: نمی‌توان گفت تنها یک و نیم درصد افراد جامعه باهوشند و بقیه نیستند بلکه در وجود هر انسانی استعدادهایی نهفته است و همه افراد از بهره های هوشی متفاوتی برخوردارند که نیاز به شناسایی و پرورش دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: مدارس سمپاد مهارتی باید در کشور گسترش یابند تا با تکیه بر تولید و کارآفرینی بتوانیم شاهد مهارت آموزی بیشتر و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی گفت: زمانی ما در امر تعلیم و تربیت موفقیم که خروجی مطلوبی از آموزش و پرورش داشته باشیم مثلا راننده ای که حتی ساعت ۲ بامداد به قانون احترام می گذارد و از چراغ قرمز عبور نمی کند نمونه یک شهروند مطلوب و یک خروجی خوب از آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: باید نماز اول وقت را جدی بگیریم، مسائل تربیتی را نهادینه کنیم و در راستای کمتر شدن فشار کنکور بر دانش آموزان و خانواده ها تلاش کنیم.

انتهای پیام




پرورش استعدادهای درخشان گام موثری برای رفع چالش‌های جامعه است

منبع: ایـسنا
? پرورش استعدادهای درخشان گام موثری برای رفع چالش‌های جامعه است