پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه کرمان مختل شد

کرمان- مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: به علت بروز پدیده ریزگرد در این استان، پروازهای ورودی و خروجی استان کرمان دچار اختلال و تاخیر شد. به گزارش نذیر کرمان، علی جزینی‌زاده صبح جمعه با اشاره به پدیده ریزگردها و دید بسیارکم اظهار کرد: پروازهای ورودی و خروجی استان کرمان در روزهای پنجشنبه و جمعه دچار […]

کرمان- مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: به علت بروز پدیده ریزگرد در این استان، پروازهای ورودی و خروجی استان کرمان دچار اختلال و تاخیر شد.

به گزارش نذیر کرمان، علی جزینی‌زاده صبح جمعه با اشاره به پدیده ریزگردها و دید بسیارکم اظهار کرد: پروازهای ورودی و خروجی استان کرمان در روزهای پنجشنبه و جمعه دچار اختلال و تأخیر شد.

وی با اشاره به تأخیر پروازهای تهران به کرمان و کرمان به بغداد بیان کرد: علت تأخیر این پروازها وضعیت نامساعد جوی فرودگاه بین المللی کرمان است و پس از مساعد شدن شرایط جوی، پروازهای این فرودگاه صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در تشریح تأخیر و اختلال پرواز تهران به کرمان گفت: به دلیل ایجاد ریزگرد در استان کرمان و دید زیر هزار متر، شامگاه پنجشنبه ایرباس ۳۱۰ شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز ۱۰۵۳ که مقرر بود ساعت ۲۳:۴۰ از تهران به کرمان پرواز کند، با تأخیر بیش از ۱۰ ساعته، در ساعت ۹:۴۷ فرودگاه مهرآباد را به مقصد کرمان ترک کرد.

جزینی زاده پروازهای پایانه بین‌المللی حجاج فرودگاه کرمان را نیز متأثر از وضعیت نامساعد جوی دانست و تصریح کرد: پرواز شماره ۱۱۲۴ کرمان – بغداد که قرار بود با شماره ۱۰۵۳ ساعت ۲:۴۵ بامداد کرمان را به مقصد بغداد ترک کند، با تأخیر در ظهر امروز انجام خواهد شد.

وی این وضعیت را تا شنبه در استان کرمان پایدار دانست و گفت: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تماس ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

کد خبر ۵۹۱۰۳۹۱




پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه کرمان مختل شد

منبع: مــهر
? پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه کرمان مختل شد