پرنده‌فروشی‌های غیرمجاز و دوره‌گرد جمع‌آوری می‌شوند

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت گفت: برخورد قانونی با پرنده‌فروشی‌های دوره‌گرد و غیرمجاز در سطح شهر و جمعه‌بازار، توسط گروه‌های مجهز دامپزشکی انجام می‌شود. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافت دکتر سمیه صادقی گفت: باتوجه‌به فرارسیدن فصل سرما و در جهت پیشگیری و […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت گفت: برخورد قانونی با پرنده‌فروشی‌های دوره‌گرد و غیرمجاز در سطح شهر و جمعه‌بازار، توسط گروه‌های مجهز دامپزشکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافت دکتر سمیه صادقی گفت: باتوجه‌به فرارسیدن فصل سرما و در جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان، از فعالیت و فروش غیرمجاز انواع پرندگان توسط فروشندگان غیرمجاز و دوره‌گرد طبق مقررات سازمان دامپزشکی جلوگیری به عمل می‌آید .

 
وی تصریح کرد: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری‌های مهلک طیور و حفظ سلامت عموم شهروندان و طبق بازدیدهای انجام شده گروه مجهزهای نظارت شبکه دامپزشکی بافت، تعدادی از خودروهای دوره‌گرد که باوجود تذکرات بازرسان بهداشتی این شبکه، باز هم اقدام به فروش انواع طیور می‌نمودند شناسایی و از طریق قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
 
دکتر صادقی در پایان درخواست کرد: شهروندان گرامی جهت ارتقای سلامت و امنیت غذایی خود و همشهریان از خرید هر نوع طیور بومی از فروشندگان غیرمجاز و دوره‌گرد جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام /م




پرنده‌فروشی‌های غیرمجاز و دوره‌گرد جمع‌آوری می‌شوند

منبع:آرمـان
? پرنده‌فروشی‌های غیرمجاز و دوره‌گرد جمع‌آوری می‌شوند