پرسپولیس رکورد ۱۴۲ روزه را شکست؛ خزان مجدد ربیعی در ورزشگاه آزادی

تهران- فت فتو- مس بازهم در ورزشگاه آزادی شکست خورد و این بار با واگذار کردن نتیجه به پرسپولیس، پس از ۱۴۲ روز با باخت مواجه شد. به گزارش فت فتو، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس توانست با نتیجه یک بر صفر […]

تهران- فت فتو- مس بازهم در ورزشگاه آزادی شکست خورد و این بار با واگذار کردن نتیجه به پرسپولیس، پس از ۱۴۲ روز با باخت مواجه شد.

به گزارش فت فتو، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس توانست با نتیجه یک بر صفر از سد مس رفسنجان بگذرد و با ۱۸ امتیاز موقتا به صدر جدول بیاید.

این پیروزی در حالی رقم خورد که مس یکی از سه تیم بدون شکست لیگ برتر بود. آنها آخرین بار در هفته بیست و نهم لیگ بیست و یکم به استقلال باخته بودند و دیگر طعم تلخ شکست را نچشیده بودند. رکوردی که به دست شاگردان یحیی شکسته شد و نماینده‌ رفسنجان بعد از ۱۴۲ روز نتیجه را در یک بازی رسمی واگذار کرد.

این پنجمین رویارویی ۲ تیم در لیگ برتر بود که به چهارمین پیروزی تیم پایتخت‌نشین منجر شد. پرسپولیس هیچوقت مقابل تیم محمد ربیعی شکست نخورده است. همچنین مسی‌ها به عملکرد بد خود در ورزشگاه آزادی ادامه دادند. این تیم در چهار رویارویی قبلی با سرخابی‌های پایتخت در این استادیوم چهار مرتبه باخته بود و حالا این آمار به پنج بازی و پنج شکست رسید.

پرسپولیس فقط در صورتی صدر جدول را از دست می‌دهد که استقلال بتواند در اصفهان با فاصله‌ ۲ گل از سد میزبان بدون شکست خود ذوب‌آهن بگذرد.




پرسپولیس رکورد ۱۴۲ روزه را شکست؛ خزان مجدد ربیعی در ورزشگاه آزادی

منبع: ایرنـا
? پرسپولیس رکورد ۱۴۲ روزه را شکست؛ خزان مجدد ربیعی در ورزشگاه آزادی