پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی در فاریاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب گفت: تعداد ۴۷صندوق داریم که مبلغ وام های پرداختی از منابع این صندوق‌ها چیزی بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان است و تعداد اشتغال‌های ایجاد شده ۱۶۰است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی «نذیر کرمان»، گفت: همدلی و همزبانی نقطه […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب گفت: تعداد ۴۷صندوق داریم که مبلغ وام های پرداختی از منابع این صندوق‌ها چیزی بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان است و تعداد اشتغال‌های ایجاد شده ۱۶۰است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی «نذیر کرمان»، گفت: همدلی و همزبانی نقطه قوت گروه‌های جهادی است.

ابراهیم مصطفوی افزود: بسیج به دلیل این که از مردم است و در بطن جامعه حضور دارد بنابراین دلسوزانه و بدون هیچ چشم داشتی برای همنوعان خود قدم بر می‌دارد و مهم‌تر از همه برای انجام کارهای خود منتظر بخشنامه و دستور نمی‌ماند.

وی در ادامه به کارهای انجام شده توسط بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی در حوزه‌ عمرانی از جمله اجرای سیل بند به طول ۳۰۰۰متر، ساخت ۱۵ سرویس بهداشتی، ساخت مدرسه روستای عشایری تا زیر سقف، احیاء‌قنات، ساخت‌ مسجد، خانه‌های مردم، اجرای آسفالت محوطه سپاه شهرستان، آبرسانی و کمک به آبفای شهرستان در بیش از ۱۵ روستا و لوله کشی به طول ۴۰کیلومتر، کاشت ۲۰۰۰اصل درخت به مناسبت روز درخت کاری توسط بسیج سازندگی انجام شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب ابرازکرد: در سال‌های اخیر بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت در جامعه تلاش‌های فراوانی کرده‌‌اند؛ کار بسیار با ارزش و بی نظیری که بدون شک اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

ابرهیم مصطفوی  در رابطه با اشتغال‌های ایجاد شده از منابع صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم نهاد گفت: تعداد ۴۷صندوق داریم که مبلغ وام های پرداختی از منابع این صندوق‌ها چیزی بالغ بر ۱۲۷۲۱۰۰۰۰۰۰تومان است و تعداد اشتغال‌های ایجاد شده  ۱۶۰است.

مصطفوی عنوان کرد: گروه‌های جهادی که در واقع از دل بسیجیان برخاسته اند همواره پیش قراولان عرصه‌های جهاد و از خودگذشتگی بوده‌اند و در عرصه اقدامات بسیج مهندسین کشاورزی و منابع‌طبیعی مدیریت بیش از ۱۰۰هکتار از مزارع ذرت، گندم و یونجه با سامانه‌های هوشمند ماهواره‌های کشاورزی انجام شد، و وام‌های پرداختی از منابع بسیج مبلغ یک میلیارد و دوست میلیون تومان است که برای ۳۰نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: بسیج همواره به عنوان مهم‌ترین عنصر انقلاب اسلامی مورد توجه بوده است، مجموعه‌ای که از زنان و مردان با ایمانی تشکیل شده است که با تفکرات و باورهای ایمانی خود به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، بسیجیان همواره آنجا که کشور و انقلاب اسلامی به آنها نیاز داشته، لباس پوشیده و در خط مقدم آن عرصه حضور پیدا کرده اند تا از این طریق بتوانند راه شهدای جاوید را ادامه دهند  و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی محافظت کنند.

مصطفوی در پایان گخاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت در جامعه تلاش‌های فراوانی کرده اند؛ کار بسیار با ارزش و بی نظیری که بدون شک اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است، کمک به بیماران، اهدای جهیزیه به نیازمندان، توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و محروما توزیع و پخت بیش از ۳۰هزار پرس غذای گرم از دیگر کارهای بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۱در شهرستان فاریاب بود.

انتهای خبر/مهدیه پناهی




پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی در فاریاب

منبع:آرمـان
? پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی در فاریاب