پرداخت بیش از چهار هزار فقره تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در کرمان

کرمان – فت فتو – مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: چهار هزار و ۸۸۸ فقره تسهیلات از هفته دولت سال گذشته تاکنون توسط صندوق کارآفرینی امید در این استان پرداخت شده است. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان کرمان، یوسف پورواجد روز […]

کرمان – فت فتو – مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: چهار هزار و ۸۸۸ فقره تسهیلات از هفته دولت سال گذشته تاکنون توسط صندوق کارآفرینی امید در این استان پرداخت شده است.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان کرمان، یوسف پورواجد روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با پرداخت بیش از ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره و ارزان به مردم بیش از ۶۰۰ شغل در این استان طی یک سال گذشته ایجاد شده است. 

وی از افتتاح و بهره برداری ۱۱ طرح کارآفرینی امید استان کرمان همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای ۳۶ نفر خبر داد. 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان، افتتاح طرح بوم گردی قندچین در بخش راین کرمان با تسهیلات سه میلیارد ریال با ایجاد اشتغال هفت نفر را یکی از طرح های هفته دولت عنوان کرد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹۰ فقره تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، خدمات و صنعت به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان پرداخت و در این راستا ۹۸۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

صندوق کارآفرینی امید استان کرمان، در دولت یازدهم و دوازدهم موفق به پرداخت تسهیلات به ۱۹ هزار نفر در قالب ۲۴ هزار و ۸۱۲ فقره پرونده شده است.




پرداخت بیش از چهار هزار فقره تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در کرمان

منبع:ایرنـا
? پرداخت بیش از چهار هزار فقره تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در کرمان