پرداخت بیش‌از ۷۰ درصد خسارت کشاورزان سیل‌زده

فرماندار رفسنجان گفت: سیل تابستان ۱۴۰۱ به بیش‌از ۱۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و دامداری‌ها خسارت زد، تاکنون بالای ۷۰ درصد خسارت متقاضیان پرداخت شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» صبح امروز کارگروه جبران خسارت‌های ناشی از سیل سال گذشته به بخش کشاورزی که در فرمانداری برگزار شد. حسین رضایی با […]

فرماندار رفسنجان گفت: سیل تابستان ۱۴۰۱ به بیش‌از ۱۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و دامداری‌ها خسارت زد، تاکنون بالای ۷۰ درصد خسارت متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» صبح امروز کارگروه جبران خسارت‌های ناشی از سیل سال گذشته به بخش کشاورزی که در فرمانداری برگزار شد.

حسین رضایی با اشاره به اینکه سیل مردادماه سال گذشته به همه بخش‌های شهرستان رفسنجان  از جمله تأسیسات آب و برق، منازل مسکونی، کشاورزی و غیره خسارت وارد کرد، اظهار کرد: در بخش کشاورزی برآوردی که انجام شده بیش‌از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۱۰ هزار هکتار از اراضی پسته‌خیز شهرستان و تعداد زیادی دامداری‌ها خسارت وارد شده که در این زمینه با پیگیری‌های لازم ۱۸۰ میلیارد تومان توانستیم از بودجه‌های استانی جذب کنیم.

وی افزود: در این راستا پنج بانک عامل شامل بانک‌های ملی، تجارت، صادرات، ملت و مسکن در شهرستان درنظر گرفته شده تا به متقاضیان سیل‌زده بخش کشاورزی تسهیلات کم‌بهره اعطا کنند.

علی  رحمانی معاون برنامه‌ربزی فرماندار شهرستان رفسنجان نیز  نیز بیان کرد: تاکنون بیش‌از ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی از سوی جهاد کشاورزی شهرستان به این بانک‌ها معرفی شدند که بالای ۷۰ درصد از مبلغ اختصاص‌یافته در این زمینه به متقاضیان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در این کارگروه مقرر شد بانک مسکن عقب‌ماندگی پرداخت ماه‌های قبل را جبران کنند و با رؤسای بانک‌ها نیز جلسه‌ای تشکیل شد تا متقاضیان جدید که پرونده تشکیل داده‌اند هم بتوانند از میزان تسهیلات خسارت سیل بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس




پرداخت بیش‌از ۷۰ درصد خسارت کشاورزان سیل‌زده

منبع:آرمـان
? پرداخت بیش‌از ۷۰ درصد خسارت کشاورزان سیل‌زده