پذیرش یک هزار و ۳۱۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از پذیرش یک هزار و ۳۱۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان در روز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« فت فتو»؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، […]

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از پذیرش یک هزار و ۳۱۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان در روز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« فت فتو»؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مرتضی اثنی عشری با اعلام این خبر افزود: در شبانه روز گذشته ۸۸۴ خانوار فرهنگی شامل ۳ هزار و ۴۸۲ نفر، ۴۲۶ خانوار غیر فرهنگی شامل یک هزار و ۸۰۱ نفر و در مجموع یک هزار و ۳۱۰ خانوار معادل ۵ هزار و ۲۸۳ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده‌اند.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان تاکنون ۱۵ هزار و ۵۱۹ خانوار شامل ۶۵ هزار و ۹۲۲ نفر و معادل ۱۵۳ و ۴۳۲ نفر روز اسکان داشته‌ایم.

انتهای خبر/ تاج الدینی




پذیرش یک هزار و ۳۱۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان

منبع:آرمـان
? پذیرش یک هزار و ۳۱۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان