پذیرش مدد جویان کمیته امداد در پایگاه های مطالعاتی رایگان است

رضایی گفت: پایگاه مطالعاتی ویژه دانش آموزان کنکوری در تمام شهرستان های استان کرمان راه اندازی می شود که پذیرش مددجویان کمیته امداد در آن ها رایگان است. فت فتو کرمان -رضا رضایی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، از جهل و نادانی به عنوان بزرگ ترین فقر بشریت نام برد و  گفت: […]

رضایی گفت: پایگاه مطالعاتی ویژه دانش آموزان کنکوری در تمام شهرستان های استان کرمان راه اندازی می شود که پذیرش مددجویان کمیته امداد در آن ها رایگان است.

فت فتو کرمان -رضا رضایی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، از جهل و نادانی به عنوان بزرگ ترین فقر بشریت نام برد و  گفت: کار کمیته امداد و آموزش و پرورش در یک راستا است؛ زیرا هر دو توانمند سازی افراد را در  مسیر ریشه کنی فقر دنبال می‌کنند.

او می‌گوید: همه باید به آموزش و پرورش به منظور تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کمک کنند ؛ بنابراین همکاری معادن و بنگاه‌های اقتصادی استان با آموزش و پرورش برای انجام مسئولیت اجتماعی ضروری است.

به گفته رضایی  توانمندسازی دانش آموزان، لازمه ریشه کنی فقر در نسل آینده کشور است و آموزش و پرورش با توانمند سازی دانش آموزان نقش موثری در توقف چرخه فقر در جامعه دارد.

او می‌گوید: راه اندازی پایگاه مطالعاتی ویژه دانش آموزان کنکوری در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان انجام می‌شود و پذیرش دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی  (ره) در این پایگاه‌ها رایگان است و آموزش و پرورش هزینه این گروه از دانش آموزان را می‌پردازد.

 یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این دیدار گفت:  به منظور حفظ کرامت و عزتمندی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، چهار خوابگاه دانش آموزی فعال در شهرستان‌های بم، کهنوج، رودبار و قلعه گنج راه اندازی کرده ایم.

به گفته او برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش آموزان کنکوری تحت پوشش کمیته امداد انجام می‌شود و در کنکور پارسال ۳۶ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند که نقش موثری در ریشه کنی فقر بین نسلی دارد.

صادقی از توزیع هزار و ۵۶ تبلت دانش آموزی، بین دانش آموزان بی بضاعت استان کرمان  در سال تحصیلی جاری خبر داد.

انتهای پیام/ م 




پذیرش مدد جویان کمیته امداد در پایگاه های مطالعاتی رایگان است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پذیرش مدد جویان کمیته امداد در پایگاه های مطالعاتی رایگان است