پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در رفسنجان راه اندازی شد

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون جهت تسهیل در امر واکسیناسیون و جلوگیری از شلوغی و ازدحام در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در خیابان مفتح این شهر راه اندازی شد. زهره سامره در گفتگو با فت فتو اظهار کرد: برای دسترسی آسان مردم و […]

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون جهت تسهیل در امر واکسیناسیون و جلوگیری از شلوغی و ازدحام در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در خیابان مفتح این شهر راه اندازی شد.

زهره سامره در گفتگو با فت فتو اظهار کرد: برای دسترسی آسان مردم و نیز تسریع در امر واکسیناسیون علیه کرونا، پایگاه تجمیعی واقع در خیابان شهید مفتح، خیابان پردیس، ضلع غربی مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام علی (ع) (مرکز شماره یک شهری) راه اندازی شد.

وی بیان کرد: این پایگاه همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به فعالیت می پردازد و متقاضیان می توانند برای دریافت واکسن به این مرکز مراجعه کنند.

وی گفت: در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در شیفت صبح کلیه واکسنها ودر سایر مراکز شهری واکسن سینوفارم تزریق می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین گفت: تاکنون در رفسنجان بیش از ۲۵۵ هزار  نفر دوز اوّل، بیش از ۲۱۷ هزار  نفر دوز دوّم و بیش از ۱۶ هزار  نفر دوز سوّم واکسن کرونا تزریق شده است.

انتهای پیام 




پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در رفسنجان راه اندازی شد

منبع: ایـسنا
? پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در رفسنجان راه اندازی شد