پایش ۲۴۰ خانه هلال در کرمان آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آغاز پایش ۲۴۰ خانه هلال در سراسر استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: در حاشیه این بازدید‌ها مجوز فعالیت خانه‌های هلال واجد شرایط و فعال اعطا می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: به منظور آمادگی […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آغاز پایش ۲۴۰ خانه هلال در سراسر استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: در حاشیه این بازدید‌ها مجوز فعالیت خانه‌های هلال واجد شرایط و فعال اعطا می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: به منظور آمادگی روستاها و مناطق حاشیه شهرها با هدف پاسخگویی و امدادرسانی سریع در حوادث، ۲۴۰ خانه هلال توسط معاون امور داوطلبان(مسئول خانه‌های هلال) و با مشارکت معاونین امداد و نجات و جوانان پایش و ارزیابی می‌شود و در حاشیه این بازدیدها مجوز فعالیت خانه‌های هلال واجد شرایط و فعال اعطا می‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه پایش خانه‌های هلال از ابتدای آذرماه جاری آغاز شده است، تصریح کرد: در این برنامه جمع‌آوری اطلاعات لازم در حوزه‌های مختلف آموزش‌های همگانی و امداد، جذب اعضای داوطلب، سازماندهی تیم‌های امدادی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و بشردوستانه، طرح خطر پذیری، راه‌اندازی انبار و تجهیزات امدادی و سایر موارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: پایش ۲۴۰ خانه هلال سراسر استان کرمان تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام




پایش ۲۴۰ خانه هلال در کرمان آغاز شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پایش ۲۴۰ خانه هلال در کرمان آغاز شد